/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Beste virusprogram
Fra : Plambaek
Vist : 1242 gange
50 point
Dato : 16-12-05 16:28

Hej

Hvad er det bedste virus program? Jeg har før brugt Norton, AGV og Bullguard. Jeg synes bedst om AGV. Norton er for langsom....

Hvad mener I er det bedste program på denne planet?

Jesper

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-05 16:40

tror det er en smagssag - men tænker du i gratis programmer eller betalingsprogrammer ?????????

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 16-12-05 16:50

Jeg bruger AVG.. ved ikke om det er det bedste.. men det er gratis..
->Brommi

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 16-12-05 16:54

AVAST! er super. OG gratis!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-05 16:58

jeps avast er en smule bedre en avg - men avg kan næsten det samme

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 16-12-05 17:01

AVG ligner noget en 3årig har lavet i en brandert.. men ja. det virker jeg plejer at sige "så længe man holder sig fra norton, så går det nok"

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-12-05 17:20

Norton er udmærket men er langsomt at opdatere m.m. Jeg bruger det på jobbet, men herhjemme kunne jeg aldrig drømme om at købe Norton (mest pga. prisen) så jeg bruger både AVG og Avast på forskellige pc-er. Om den ene eller anden er bedre har jeg svært ved at sige. Avast er den jeg har kørt længst med uden problemer, så det er nok den jeg ville vælge. Ellers er det smag og behag

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 16-12-05 17:28

Jeg har brugt AVG igennem de sidste 2 år. Jeg har supporteret Norton, Trend Micro, Sygate og Microsoft løsninger, men til privat brug er AVG absolut en topscorer i brugervenlighed og stabilitet. (..og GRATIS )

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Plambaek

Dato : 16-12-05 18:58

Tak for svaret molokyle.
         JA der var jo en der skulle have lidt point. Lidt klogere blev jeg men ikke meget