/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Siden vil ikke vises....Hvorfor ik????
Fra : scooter
Vist : 602 gange
500 point
Dato : 16-12-05 12:17

Når jeg skriver www.12dailypro.com så vil min pc ikke vise den side. Hvis jeg så går
ind på min søns pc så kommer den godt nok frem...hvad har jeg lige gjordt forkert eller
hvad er fejlen. Vi har kun en ip adr. til husstanden.

MVH. Scot.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-12-05 12:19

Prøv at gå ind i internetindstillinger og fjern midlertidige tempfiler og cookies, det hjalp hos mig

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 16-12-05 12:36

Check lige at det er OK med samme IP adresse. Hvis det er imod reglerne bliver din konto lukket og din indtjening går tabt.
Fedt program - jeg tjener mange tusinder kroner hver uge

Ja luk din browser fjerne cookies og åben din browser igen ... plejer at hjælpe.

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 16-12-05 12:51

vi har kun en ip adr. og jeg har fjernet cookies men siden er blank endnu...piv piv

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 16-12-05 12:54

Gør den detsamme når du anvender refferal linket???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-12-05 13:01

Har du husket at trykke - anvend - (og ikke kun ok) når du har slettet de midlertidige tempfiler??

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 16-12-05 13:02

refferal linket hvad er det jeg er ikke pc nørd så rolig nu...HA HA
hvis du vil forklare hvad jeg skal gøre vil det være kanon

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 16-12-05 13:03

ja jeg kan se cookies de er der ikke mere

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-12-05 13:11

ja, men når du skal fjerne cookies er det ude til venstre, hvor det er nok at trykke ok, men når du skal fjerne midlertidige filer, er det i midten af boksen, og derefter tryk anvend og ok

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 16-12-05 13:11

Refferal linket ser sådan ud http://www.12dailypro.com/?ref=48136

de sidste cifre er din konto... hvis nogen tilmelder sig under dit link, vil du tjene 12% af hvad de køber af upgrades.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-12-05 13:23

Jeg tror det er dine sikkerhedsindstillinger der blokerer for siden. Prøv at Gå i Funktioner videre til Internetindstillinger vælg fanebladet Sikkerhed og tryk på Standard og så Ok hvis det ikke hjælper så samme procedure, men vælg nu Brugerdefineret niveau og sæt indstillingerne som på din søns computer.

//bentjuul

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 16-12-05 13:24

Prøv med en diskoprydning, og slet dine temp filer.
Når du skriver du ikke kan se siden, kommer der fejlmelding.

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 16-12-05 13:24

ikke engang det link du sender kan jeg komme ind på

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 16-12-05 13:26

nej ingen fejl...den er bare helt blank....prøver lige med en diskopryd.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 16-12-05 13:30

Ellers prøv at gå i KONTROLPANEL/EGENSKABER FOR INTERNET/GENERELT, SLET FILER
OG COOKIES.
Samme sted, BESKYTTELSE AF PERSONLIGE/WEBSTEDER, indsæt adressen www.12dailypro.com og tryk tillad.
Husk at trykke på anvend, når du lukker boksene

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 16-12-05 13:32

Hej igen... sendte dig lige en returmail - for det ser ud til at susan prøver at få dig til at tilmelde dig gennem hendes refferal link hahahaha

Det er hér du skal tilmelde dig. http://www.12dailypro.com/?ref=76933

Susan... fedt at det kører godt for dig. Det kører også fint hér... kører du også med 3*3*3 planen?

Frk.fidus

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 16-12-05 13:35

til sofus.dk jeg har prøvet det også men stadig har det ikke hjulpet....er ved og blive sur nu..piv piv intet hjælper

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 16-12-05 13:37

til frk.fidus jeg er tilmeldt og har været det i en mdr. men efter de har opdateret har jeg ikke kunne komme ind...

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 16-12-05 13:40

hov... var lige inde og tjekke... du er jo tilmeldt, så misforstod jeg dig vist.

har du ikke fået en validation mail eller noget andet via email hvor du kan forsøge at komme ind med? for jeg kan heller ikke ind imellem så jeg bruger fast min validation mail til at logge på med. så kommer jeg ind og kan surfe osv.

fidusen

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 16-12-05 13:41

Hej frk.fidus nej jeg forsøger ikke at få scooter til at tilmelde sig, han er jo allerede tilmeldt
Yes jeg kører også med 3x3x3 planen .... jeg er ældre end dig kan se jeg og skulle i følge min plan være på max i januar måned...

Krydser fingre for 12DP holder så længe....

Men hvad skal vi råde Scooter til?

Har du genstartet dit PC-dyr?

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 16-12-05 13:42

Så gør som bentjuul skriver
----------------------------
Jeg tror det er dine sikkerhedsindstillinger der blokerer for siden. Prøv at Gå i Funktioner videre til Internetindstillinger vælg fanebladet Sikkerhed og tryk på Standard og så Ok hvis det ikke hjælper så samme procedure, men vælg nu Brugerdefineret niveau og sæt indstillingerne som på din søns computer.

//bentjuul
---------------------------------
Ellers er der noget helt galt, du kunne sætte din Xp cd i, og under installer valgfrie komponenter, fjerne din netværksforbindelse/r, genstart og installer igen.
Og du er ikke bag en Firewall, der forhindrer visning af siden,.

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 16-12-05 13:43

Scooter, har du tidligere været inde og surfe hos 12DP?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-12-05 13:43

Scooter.... er det kun den ene side du ikke kan komme ind på??, hvis du kan komme ind på andre sider på din pc, lyder det som om det har noget med din firewall at gøre, muligvis at du har haft sådan en gul boks puppet op, hvor du er
blevet spurgt om du vil give tilladelse osv. og hvor du så har sagt nej, for så kan du ikke komme ind på lige præcis den side du har sagt nej til, så skal du gå ind i firewallen og og finde adr. til siden, og så tillade at gå på.... lød det sort, må du sige til

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 16-12-05 13:44

har genstartet...hjælper ikke...prøver lige og gå den vej...hvis jeg har sådan en.. ivalidationnd

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 16-12-05 13:47

OPS...

Troede sku da du var en anden scooter hahaha... sorry - må være trætheden der spiller ind.

Og fedt nok surfsusan - jeg tror slet ikke jeg maxer ud før til sommer - men jeg har til gengæld heller ikke investeret en krone jeg var nemlig så skeptisk over dette 12DP at min kammerat betalte mig 100usd for at være med.... han betalte sikkert kun for at få ret fordi jeg selv sagde det var noget fusk det hele hahahaha

Held og lykke scooter - håber du finder fejlen.

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 16-12-05 14:02

til Nordsted1. ja det er sq kun den ene side. Der har ikke været nogle popup's som jeg har sagt nej til.
Har også prøvet det bentjuul skriver men lige lidt hjælper det....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-12-05 14:07

scooter..... prøv alligevel at gå ind i din firewall, og tjek de sider der er sagt nej til, der kan jo være andre der har brugt din pc??

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-12-05 14:16

Står dine sikkerhedsoplysninger som på din søn's computer under Brugerdefineret indstillinger ???

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 16-12-05 14:27

nej ikke helt...men det er ligesom svært for mig og sige hvad der er rigtigt i de instillinger

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-12-05 14:30

Det må ligesom være din søns indstillinger der er de rigtige???

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 16-12-05 14:34

ja men det jeg ikke kan forstå er jeg har jo været inden på siden igår og jeg har ikke lavet noget om nogle af stederne

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-12-05 14:43

Der sker de underligste ting ind imellem - prøv at lav en systemgendannelse til i forgårs hvis det er muligt.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-12-05 14:43

fik du tjekket hvem der er sagt nej til adgang til på din firewall??

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 16-12-05 14:49

Prøv at luk din firewall 1 minutstid, og hop ind på siden.
Så finder du ud af, om det er din firewall.

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 16-12-05 14:55

Har lige prøvet og luk min firewall..hjalp ikke.....har prøvet og gendanne min pc som for 2 dage siden hjalp heller ikke...det er bare ved og være for meget nu...i har sq en god tålmodighed...tak skal i have

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-12-05 15:10

scooter....indstillingerne i din firewall er der selv om du slukker den, så hvis du har sagt nej så er det stadig et nej, selv når den er slået fra, så derfor endnu engang, har du tjekket hvilke sider der er sagt nej til. Når du kommer ind på
den side (hvor du ikke kan komme ind) så prøv at trykke opdater, nu du har slettet temp og cookies husker den stadig
som om de er der, lige til du trykker opdater.... sort snak igen, men sig til

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 16-12-05 15:24

Det har jeg også prøvet nu det virker heller ikke

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-12-05 15:32

scooter.... beklager, jeg er løbet tør for ideer nu har du fjernet temp og cookies, tjekket firewall, opdateret den side du ikke kunne komme ind på, lavet systemgendannelse, så kan jeg kun se, at du må lave indstillingerne som på din søn's pc

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-12-05 15:32

Prøv at sætte dine sikkerhedsindstillinger til standard. Vælg f.eks. i din browser (Internet Explorer ?) menuen:

Funktioner->Internetindstillinger-> ..fanen; 'Sikkerhed' og klik på og sæt alle ikonerne der vise i :

"Vælg en zone til webindhold for at angive de tilhørende sikkerhedsindstilliger."

..til : [Standardniveau]

FF </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 16-12-05 15:39

MOLOKYLE
det bliver du lige nød til at uddybe lidt nærmere det er sq sort snak noget af det der.
Vælg en zone til webindhold det ved jeg ikke hvordan man gør....

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 16-12-05 15:43

tak til dig Nordsted1...ja jeg syntes sq også vi har prøvet det hele...det er bare mystisk det hele.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-12-05 15:57

scooter...... sådan noget hø, det må være nissen der er igang??? jeg holder øje med siden, så kan jeg også lærer noget, jeg er spændt på løsningen. Ja ja sådan en pc er godt nok tidsbesparende

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-05 15:59

tænk lige at der måske lige er noget der er overset - jeg prøvede og plejer også bare at gå tværs igennem - men plejer til gengæld også at gøre det uden at multitaske - så:

hold shift nede mens du klikker dig ind - så kommer du ind (tror jeg) - jeg forsøgte med at komme ind via dit link i dit første indlæg - adgang nægtet - brugte så shift - og så kom jeg igennem - det kan være din popupstopper osv der driller.

ps.... hvis du ikke har noget andet kørende online tror jeg egentlig også du kan komme ind - har jeg ikke forsøgt lige nu hvor jeg sidder og laver andet - men vil prøve om lidt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-12-05 15:59

scooter -> Læs nu inden ad

Men hér er den ligetil 'løsning' ..eller forsøg på at hjælpe til :

I din browser (IE) menu øverst vælgler du menuen : Funktioner.

Derefter vælger du i dropdownmenuen : Internetindstillinger...

..så vælger du fanebladet (de dersens 'ting' øverst der ligner kartotekskort 'flapper') punktet : Sikkerhed.

Nu trykker du blot på knappen : [Standardniveau] (Lidt nede..)

..og vælger knappen [Ok]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-05 16:05

http://www.12dailypro.com/ jeg kan komme ind på den her - det er hvad der opstår når jeg klikker på dit første link - så gem den under foretrukne så husker du den

ved forsøg uden andet kørende kunne jeg heller ikke komme ind - men med url som ovenstående kom jeg direkte ind.

WEIRD !!!!!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-12-05 16:05

Ps. Hvis knappen [Standardniveau] er 'grånet' og der ik' sker en skid når du trykker?

Tjaeh ... så går du ind i de enkelte punkter (beskrevet tidligere som : "Vælg en zone til webindhold for at angive de tilhørende sikkerhedsindstilliger." ...læs nu for pokker hvad der står når pop-up'en vises !) og dobbeltklikker på de ikoner der vises i 'det hvide' felt.

Der vælger du så knappen : [Nulstil]

FF </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-05 16:13

molo det skulle ikke være nødvendigt med alle de tiltag - som du ser af mine indlæg

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 16-12-05 16:22

tak for hjælpen idag...jeg giver sq op for idag snakkes.. hej.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-05 16:27

http://www.12dailypro.com/ kopier lige det her op i adresselinien - så kommer du ind - hvis ikke så gør det igen mens du bruger enten shift eller ctrl samtidig som du klikker - s å er du inde

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-05 16:28

eller bare klik på det på samme måde *G*

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-12-05 16:35

Jamen så farvel da

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-12-05 17:13

Hej hej...

FF </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-12-05 13:56

scooter..... har du fået skidtet til at virke, eller har du helt opgivet siden???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-12-05 15:37

...eller har du bare ikke betalt for medlemskab og opgradering?

Citat
In order to insure the long term success for our upgraded members and our program, all free members are required to upgrade (minimum $6) within 7 days of joining to avoid account cancellation.

www </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 22-12-05 17:35

... og de mener det !!! der er i øvrigt ingen betaling for medlemskab - man betaler kun for opgraderingerne.

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 11-01-06 17:45

Ja hej igen...jeg har ikke fået det til og virke endnu. Jeg får en på sagen i løbet af ugen....håber fan.. han kan finde
ud af det.

MVH. Scot.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-01-06 18:37

Vi venter alle i ulidelig spænding.........................................

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 20-01-06 21:16

Ja det var sq en større omgang med min pc...vi kan ikke svarer på hvad der gik galt
men den er blevet total formateret og sat op fra ny.
Tak for jeres hjælp.
MVH. Scot.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-01-06 21:22

Bare "skidtet" virker så er det jo godt, men det havde da været rart at vide hvorfor den teede sig som den gjorde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-06 21:40

Velbekomme

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 20-01-06 22:22

Godt det virker, så kan du komme i gang med at tjene penge hos dem