/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Pokemon :) !
Fra : chahin
Vist : 412 gange
30 point
Dato : 16-12-05 07:17

Heey ..

der er kommet en ny spil som hedder Pokemon smaragd .. jeg har har download det, så jeg kunne prøve spillet ..!
filen hedder Pokemon Smaragd (G)3.sgm hvordan åbner man sorn en fil ..!?

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 16-12-05 07:27

Umiddelbart, ville jeg mene, det er en tekst fil.
Ikke en EXE fil
Du kan sikkert åbne den med et PDF program.
Prøv at læg linket til dit download.

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 16-12-05 07:30

jeg har downloaded den gennnem emule..

hvis du har emule så gå ind og søg efter pokemon smaragd .. så kommer der en hel masse sgm filer

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 16-12-05 07:36

Bruger ikke Emule men WinMx, der er ingen spyware
Prøv at søg her
http://www.google.dk/search?hl=da&q=sgm+file&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 16-12-05 07:39

hehe sådan noget kan jeg overhoved ikke finde ud af ..

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 16-12-05 12:16

Det er til en Nintendo Gameboy Advance... Muligvis kan du finde en emulator som kan afspille den fil.. men jeg kunne ikke finde en emulator der understøtter det format.
->Brommi

Kommentar
Fra : surfboard837

Dato : 04-01-06 19:42

hvis spillet ligger på din computer hvordan vil du så afspille det på din gameboy

Kommentar
Fra : Niller5

Dato : 16-03-06 09:05

du skal spille spillet med en game boy emulator, den bedste af slagsen kan du finde på: http://vba.ngemu.com/downloads.shtml