/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
World of warcraft
Fra : ME.alexander
Vist : 469 gange
200 point
Dato : 15-12-05 21:38

Hey jeg har siddet og spiller World of warcraft i et stykke tid og har forsket lidt med at lave min egen private server over LAN. Jeg har fået en op at stå og kan godt logge ind og spille rundt. Men problemet er. Der er næsten ingen NPC's hvilket jo gør spillet rimelig kedeligt når det går ud på at dræbe disse..

Håber i kan hjælpe mig !!!

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 15-12-05 22:12

ps: både mit WoW og serveren køre 1.5.0 patch.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 15-12-05 23:26

Det afhænger vel af hvor mange spillere der er på din server. Det er nok ikke SÅ mange spillere, da du kører over LAN.

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 16-12-05 07:10

Hehe ej det afhænger af mit software til at køre serveren. Jeg ved bare ikke hvor jeg skal finde det 100% rigtige og hvordan jeg skal installere det. Lige nu skal jeg gå ca. 5 min for bare at møde et beast/humanoid. Det er jo ik fedt i forhold til på Blizzards servere er de overalt -.-!

Kommentar
Fra : calista

Dato : 16-12-05 09:32

Hmm.. hvad er det for noget software du bruger? Og hvorfor ikke bare spille på Blue's (Blizzard) servere?
På den anden side, om man skal gå i fem minutter for at finde et mob eller serveren lagger som ind i heee, kommer vel ud på et fedt

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 17-12-05 11:37

Altså når man skal ned i en "instance" er der slet ingen mobs. Så er det jo ikke så sjovt at gå rundt de helt svære steder når der ingen mobs er.. Det program jeg bruger er noget der hedder WDDG Community. Deres hjemmeside er slettet af Blizzard fordi Blizzard ikke vil have at folk skal lave deres egne servere. Grunden til jeg ikke bruger deres egne servere er at det ikke er nær så sjovt som at være 2 mennesker til LAN hvor man sidder og owner alt de helt svære steder hvor man normalt skal være 40 mand til det 3)

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 16-01-06 14:51

omg hvad sjovt er det ved og være kun to når man spiller wow når man kan være 40 i et raid i MC eller tag onyxia og de private server køre ikke godt så heller spille på wows og få nået ordetlig spil og der er jo nået der hedder TS så man kan tale sammen når man laver et raid eller bare spiller.man for mere spil på ders server og der kommer en expansion om et par mdr mig har bloodfang settet til min Rogue lol for cool.

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 16-01-06 15:32

TAK JEG BEDTE IKKE OM MENINGER OG HOLDNINGER!

Annuller spørgsmålet
Fra : ME.alexander

Dato : 16-01-06 15:35

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål