/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Tailand - krydstogt
Fra : Nik_
Vist : 664 gange
31 point
Dato : 15-12-05 20:41

Nogen der kan anbefale noget, evt. nogle websider ang. rejser/krydstogter til tailand eller deromkring?

Kommentar
Fra : quinna38

Dato : 15-12-05 20:53

Thailand og resten af østen er noget man rejser til på egen hånd, køb eller lån (på biblioteket) rejsebøger som lonely planets.
Hvis du ikke vil rejse på egen hånd kan kuoni rejser anbefales.

Kommentar
Fra : proeven

Dato : 16-12-05 02:11

køb Lonely Planet!! Det er det eneste der virkelig dur, hvis du vil rejse seriøst.
Rigtig go tur

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 16-12-05 09:28
Kommentar
Fra : classic26

Dato : 16-12-05 12:11

Hej
Kontakt
http://www.jysk-rejsebureau.dk/

De har en glimrende bog om østen, og masser af info om Thailand,,,og den er GRATIS.

Kig også på

www.cctravel.dk

de er også gode til Thailand, både på og ikke på egen hånd

mvh steen

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 16-12-05 14:06

Tak, cctravel har jeg kigget på og det lyder som et noget uorganiseret selskab, mildt sagt..

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 16-12-05 14:17

Hej igen
Har rejst med dem 2 gange(men også med Jysk 2 gange),,,,,d.v.s. bestilt flybillet og et par overnatninger i Bangkok, da de var dem der havde de billigste priser med et flyselskab vi ville flyve med. De har som Jysk også kontor i BKK, så der er altid hjælp og info at hente. Bl.a. var kontoret behjælpelig med at finde en arr. af cykelture i BKK og tilstødende klonger....DET er en oplevelse for livet, kan jeg garantere,,,,,,hvor planlægger i at tage hen og hvornår ??
mvh steen

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 20-12-05 20:01

Nu har vi fået en afbudsrejse til egypten istedet;) Eneste rejse der var tilbage at få på det tidspunkt;)

Annuller spørgsmålet
Fra : Nik_

Dato : 22-04-06 19:07

.