/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Får man bumser af onani?
Fra : jegharenibook
Vist : 8954 gange
60 point
Dato : 15-12-05 19:46

Ja mit spørgsmål, er så: Får man bumser af at onanere?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-12-05 19:47

Nej det gør man ikke

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 15-12-05 19:48

Gammel skrøne :)

Nej..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-12-05 19:48

Nixen ej gør man.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-12-05 19:52

Det gør man da - hvor skulle de ellers komme fra? En bums pr. omgang

Kommentar
Fra : postkort

Dato : 15-12-05 19:53

Du bliver heller ikke blind, så træk du bare i banditten

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 15-12-05 19:53

Nej det gør man ikke, men jeg har hørt man kan blive blind, og at det er farlig for det er hjernemassen der kommer ud.
alimak

Kommentar
Fra : jegharenibook

Dato : 15-12-05 19:54

Hold da op nogle hurtige svar. Jeg ved ikke hvorfor jeg troede det men jeg går meget op i mit useende. Og har ikke lyst til bumser. Jeg onanere meget sjældent ( ved godt de lyder mærkgeligt) men gør det kun en gang om ugen ( højest)

Men det var dejligt at få styr på det.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-12-05 19:56

Tag det roligt.... når du er oppe på 12 gange om dagen, så har du problemer..... med at få tiden til at slå til

Kommentar
Fra : mercerpigen

Dato : 15-12-05 20:02

Drik mælk, spil pik, lad pigerne gå.... Det var det råd jeg aldrig fik
Nu er jeg dranker med dårlig pik

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 15-12-05 20:36

Nej du får vabler i hånden hvis du gør det tit nok...HA HA

Kommentar
Fra : LTPTiger

Dato : 15-12-05 21:17

Riv i banditten og vær klar til klitten

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 15-12-05 21:25

Du får højets hård hud, både på dikken, og hånden.
Større muskler, bedre hjerterytme og meget andet.
Det er JO ren motion...
Bortset fra det, alletiders beskæftigelse, og så kan man få hele dagen til at gå med det...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-12-05 22:08

Ser lige i spejlet...Nej det gør man ikke *smiler*
Vidste du at der er 90% der ornanerer og 10 % der er fulde af løgn hi hi
Mvh Sune

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 16-12-05 07:52

Du får bumser af at spise usundt,få for lidt frisk luft og ikke få vasket snavs og døde hudceller af huden, så hvis man onanerer hele dagen og forsømmer alt andet, så får man bumser af onani.

Tænk lige på de blinde, når i påstår, at man bliver blind af onani......adr!!! han er blind!

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 16-12-05 08:02

Har ellers hørt, at Chokolade skulle være et særdeles godt middel mod bumser.
Mener, at Svenskerne, har lavet en undersøgelse, der viste at unge piger der har menstruation, og får bumser, kunne forebygge det, eller reducere udbredelsen af bumser, ved at spise Chokolade.
Men vil på ingen måde hænges ud for det.

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 16-12-05 08:26

Jeg skal ikke udelukke, at chokoladespisning hjælper på unge pigers bumser, men jeg får bumser af at spise chokolade.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 16-12-05 08:43

Hej
Det skulle have noget med hormonforstyrrelser at gøre.
Der blev selvfølgelig også sagt, at selv om det virkede, havde det, andre bivirkninger, FEDME.
Og kunne derfor ikke anbefales, som hjælpemiddel.
Og der skulle vist også ret store mængder til, før det havde virkning.
Mener jeg så det for 10-15 år siden på Svensk tv.
Men det var også bare en bemærkning, fra sidelinien.

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 16-12-05 09:09

Jeg har hør at chokolade skulle være godt mod depression.....så selvom man skulle blive deprim over ikke at måtte onanere, kan man altså godt få bumser alligevel, når depressionen skal kureres med chokolade.

Tror sgu jeg ville springe depressionen over og gå direkte til chokoladen

Kommentar
Fra : Blinkhinde

Dato : 16-12-05 09:20

Nej, - man får ikke bumser af onani (-:
Hvordan var du dog kommet på den tanke?

Accepteret svar
Fra : LTPTiger

Modtaget 60 point
Dato : 16-12-05 11:27

Min gamle Mor har altid sagt at man skal spise GÆR og bumserne forsvinder. Så riv i banditten og hvis du er bange for bumser, så spids noget GÆR.

Godkendelse af svar
Fra : jegharenibook

Dato : 21-12-05 21:16

Tak for svaret LTPTiger.