/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvordan griber jeg det an...?
Fra : Ammitz
Vist : 773 gange
100 point
Dato : 15-12-05 14:17

Hvad skal jeg bruge af mail-adresse?
Hvad skal jeg bruge af hjemmeside el. lign?
Når jeg fra udlandet skal kommunikere med familie og venner - og gerne lægge mine oplevelser ud så de alle kan læse om hvad der sker mig på min lange rejse?
Hvordan lægger jeg det ud - så alle kan læse det, - og hvordan opgraderer jeg udefra, - og fra hvad?
Jeg ved intet om hvordan jeg kommer igang med at forberede dette, - og hvad jeg skal bruge for at gøre dette.
Ammitz

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 15-12-05 14:35

Du kan nøjes f.eks. med at oprette en hotmail, hvor du har gemt mailadresser på familie og venner, så kan du blot vedhæfte et dokument og sende en gruppemail.

Sådan gjorde min datter da hun var på jordomrejse.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 15-12-05 14:52

Hej Ammitz!

Grupperne på msn er rigtig gode til den slags. Det er en lille "hjemmeside", der er ganske gratis at oprette, hvis du også har en hotmail. (Den skal du alligevel bruge, så det hænger sammen).
På den kan man give beskeder, oprette debatter, lægge billeder og andre filer ind. I vores familie bruger vi det til at holde kontakt, videregive opskrifter, lave aftaler, indbydelser og meget andet.

Med garanti, det ville være et hit for dig på din rejse

http://groups.msn.com/

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 15-12-05 14:54

Vil lige tilføje, at du kan redigere denne side fra hvilken som helst computer med internetadgang. Der er intet, der gemmes på pc'en. Det er så ukompliceret, som det kan blive

Vaxen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-12-05 14:57

du kan også benytte yahoo både som mail - messenger og grupper - du kan i din profil give adgang til mapper hvor du for eks lægger billeder og filer ind - det er nemmere end nemt

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 110 point
Dato : 15-12-05 14:58

Her er lige et eksempel på en gruppe...sådan kan det se ud...
http://groups.msn.com/exploreafrica

Vaxen

Godkendelse af svar
Fra : Ammitz

Dato : 15-12-05 15:39

Tak for svaret vaxen.

Det var da nemt, - tak for svaret som jeg synes var udførligt og forståeligt.
Ammitz

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 15-12-05 17:06

Velbekomme - jeg håber, du får en dejlig rejse

Vaxen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-12-05 17:51

Får du dig en Yahoo ID så kan du>
http://help.yahoo.com/help/360/
+ 1 gig web mail/foto album og en masse andre sjove ting(gratis)du kan dele med din fammilie(Yahoo Messenger/med tlf/web cam/radio,og bla bla bla bla.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-12-05 17:57

http://360.yahoo.com/altanalt
Jeg har bare ikke gjort noget ved den,men du kan f.eks.udfylde siden med hvad du vil,i blog'en
kan du bare skrive hvad du syntes,lige som du skriver her på kandu og to klik så står det i din blog så simpelt er det,du kan logge ind på din side fra hele verden med din yahoo ID.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-12-05 18:01

uploade billeder

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-12-05 18:08

og du kan selv bestemme hvem der skal se hvad din side indholder Privat/offentlig/bestemte yahoo profiler O.S.V