/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Msn
Fra : Disi
Vist : 407 gange
50 point
Dato : 15-12-05 11:24

Jeg har det der Chat MSN på min arbejds plads og får tilsendt mane søde ikoner
Men når jeg så kommer hjem til min private Pc er de ikoner der ikke som jeg har tilført dage før

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-12-05 11:26

Hjemme skal du opgradere din MSN

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 15-12-05 11:30

Mener du så alle mine søde figure kommer der hjemme

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 15-12-05 11:38

Det kræver, at du har ikonerne installeret på din computer hjemme, hvis de altså stammer fra en fil, du eventuelt har fået tilsendt?

Vaxen

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 15-12-05 11:43

Det har jeg jo ikke ? det er jo det derer problemet

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 15-12-05 11:56

Så skal du have dem overført til din egen computer. Hvis de er sendt som filer, kan du eventuelt maile dem til dig selv - eller lægge dem på et medie og så installere dem på din hjemmecomputer.

Vaxen

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 15-12-05 12:00

De er ikke sendt som filer ! Såååå der er sikkert ikke noget at gøre ved det

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-12-05 12:07

Der er flere udgaver af MSN........................jo nyere jo flere smiley's.
De følge med opgradering.
http://www.msn.dk/messenger/

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 15-12-05 12:13

Alt, hvad du har fået tilsendt ligger i messengers mappe. Spørg mig ikke lige, hvor den er henne og hvad den hedder, for det ved jeg ikke på stående fod. Men kan du finde den, så har du alle filerne. Det er lidt bøvlet, men det kan bestemt lade sig gøre, hvis du gider at bruge lidt tid på det.

e.c. Ja, det er en god ide at opgradere messenger - men mange af de smileys, der sendes rundt er fra pakker, der er hentet på nettet. Antallet er begrænset på messenger i forhold.

Vaxen

Accepteret svar
Fra : fluffyclaus

Modtaget 50 point
Dato : 15-12-05 12:37

Du kunne jo prøve at kigge her... der er over 11000 smileys som du kan hente: http://www.smilie.dk

Cbsjanten har skrevet et tip om emnet før : http://www.kandu.dk/dk/tip/12621

Vh fluffy

Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 17-01-06 08:35

Tak for svaret fluffyclaus.