/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
maraschinokirsebær på glas
Fra : lilleli
Vist : 717 gange
100 point
Dato : 15-12-05 10:56

Hej
Jeg skal lave en ny julekage i år - og skal bruge maraschinokirsebær på glas - nogen der ved hvor jeg kan købe disse evt på nettet?????
PFT

lilleli

Accepteret svar
Fra : keysersoce

Modtaget 50 point
Dato : 15-12-05 11:12

http://www.mosehuset.dk/moseshop/varegrvalg.asp?katid=15&grpid=105

Dette er godt nok Fabbri kirsebær men det er de gode dem man fik i Irma for år tilbage.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-12-05 11:15

Jeg ville prøve i Superbest, de har haft dem, måske de oven i købet har dem endnu?? Evt. Irma

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 15-12-05 12:13

Det er korrekt, Superbest havde dem på 'tilbud' i sidste uge....et glas 69,95. Jeg har aldrig smagt dem, men de må være fantastiske de kirsebær til den pris.

Godkendelse af svar
Fra : lilleli

Dato : 02-01-06 11:35

Tak for svaret keysersoce.