/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kun til arne.jakobsen
Fra : frk.fidus
Vist : 694 gange
50 point
Dato : 15-12-05 00:38

synes lige du skulle have en julegave for din rigtige kommentar for lidt siden vedr. en anden tråd, som jeg ikke nævner hér

Jeg har dog ikke så meget at give af, men 50 skal du få
Så...

Glædelig jul

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 60 point
Dato : 15-12-05 00:47

Tak min ven. Jeg ved godt hvad du hentyder til. Og Glædelig til dig og dine.

P.S.: Lidt moralsk støtte ville da være rart i selve tråden, men du KUNNE jo risikere at blive upopulær.

Godkendelse af svar
Fra : frk.fidus

Dato : 15-12-05 00:49

Haha... jeg er skal allerede upopulær!!!! Så vi ses derinde

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 15-12-05 00:49

skam skulle der stå

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-12-05 00:51

Og jeg går lige ud og brækker mig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-05 00:54

Det er da fint at xx har fået en ven LOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-12-05 00:59

Røvhullet og hæmoriden.... sjovt, hvorfor kom jeg til at tænke på den historie???LOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-12-05 01:02

Fint nok frk.fidus. Vi 2 er bare ikke helt så upopulære som creamy, ans og Klamme Klumme gerne vil have det til at lyde. De der efterhånden er blevet mest upopulære, er dem selv. Men det kan vi 2 jo være ligeglade med.

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 15-12-05 01:06

Fra : Klumme Dato : 15-12-05 00:51
Og jeg går lige ud og brækker mig

lækkert.... ja nogen kan li den slags og andre ikke... så nyd turen!

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 15-12-05 01:10

jep, og nej alene er jeg ikke, mine venner sidder og tuder af grin over ans, klamme og creamy ligenu!!! kan slet ikke stoppe dem!!!

Måske skulle jeg oprette et spørgsmål der går på:

Hvordan får jeg mine venner til at stoppe med at grine af ans, klamme og creamy?

Men nok om det - vi skal videre i programmet så slås i bare videre hér på kandu, jeg skal nok kigge forbi min tråd imorgen og læse alle jeres svinestreger!!!

Godnat arne.jakobsen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-12-05 01:18

G'nat Frk. hils vennerne,

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-12-05 01:22

Jeg syn's da godt om din ide. De tumber kunne da være et godt bud på en endog meget morsom tråd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-05 01:32

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 15-12-05 08:22

KLUMME!!!
Er der ledigt på toilettet. Jeg skal også brække mig.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-12-05 13:59

Ja værsgo Vivi, der er ledigt... nu går det lidt bedre, men det er slemt, når man oplever dette gensidigt klistrede rygklapperi mellem en halvstupid platugle og så denne Kandubyld.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-05 15:02

Nu må xx jo finde ud af, om Klumme og ans er samme syge person LOOOL

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 15-12-05 15:29

gad vide hvad viviborgen har med alt dette at gøre??? Nå , men det er nok bare én af KLUMMES rygklappere!!!!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-12-05 19:18

Klummes rygklappere LOOOOl Dem er der vist ingen af, men derimod adskillige der er enige med mig i min holdning til Kandubylden, omend de udtrykker sig på en anden måde, men sån er vi jo forskellige.

Hvad denne frk. stupidus angår, så er hun jo ret ny på Kandu, men har allerede gjort sig overordentlig usmart og dumt bemærket......og nu i en enmandsstøtteforening for "Bylden". Platugle er vist det rette nick.... prøv.... det er nok ledigt LOOOOOL

Ans, hvis du er mig og jeg er dig, så har een af os uretmæssigt hævet vores børnetilskud LOOOL Men vi sir det kun til hinanden LOOOOOL

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 15-12-05 20:14

Ja klumme - du forstår da at udtrykke dig korrekt! For tænk nu hvis nogen skulle købe spørgsmålet og være i tvivl om dine holdninger!!!

Og igen....sjovt nok med alle de besøg i denne tråd, der stod jo vistnok KUN TIL ARNE.JAKOBBSEN og alligevel kunne i ikke holde jeres små fedtede grabber for jer selv hahahahaha

I reagerer præcis som ventet!!! Det er nok det sjoveste jeg længe har oplevet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-05 20:48

LOOOOL xx elsker opmærksomhed og det har xx fået.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-12-05 23:24

Hvad sker der mon i dit lille hoved frk.fidus?!

Jeg er ganske forundret over din adfærd, eller rettere sagt, så finder jeg din adfærd en anelse foruroligende!!

Kan du ikke prøve at forklare mig, hvad hede hule snot jeg har gjort dig, siden du i denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/79599 kører med på arnes galej og trækker mit nick ind i dine indlæg!! Jeg mindes da ikke, at jeg nogensinde i en tråd har trukket dig frem, som en "fuld julefrokost deltager"

Jeg har intet imod, at profiler omtaler mig i deres indlæg, men jeg ser helst, at det så er profiler jeg har haft flere debatter med, end jeg har haft med dig. Du kan kalde det for sippet, hvis du vil, men jeg føler jeg kender både Klumme, Ans og AJ langt bedre end jeg "kender" dig - og jeg vil ikke tænke et sekund over det, hvis de nævner mig i en tråd, hvor jeg IKKE SELV deltager. Men at du pludselig har denne "Creamy interesse" undrer mig?!

Føromtalte tråd, er hvad det er! - men at se du efterfølgende i denne her dybt godnatte tråd trækker mig ind, som en latterlig tegneseriefigur, som dine venner og dig ligefrem sidder og tuder af grin over?!

Det er sq for infantilt til at jeg vil sidde det overhørigt, selvom det egentligt slet ikke fortjener en kommentar fra mig.

Jeg skal gerne indrømme, at jeg idag har gennemgået nogle af de spørgsmål jeg har deltaget i, for at se om jeg kunne regne ud, hvorfra din slet skjulte vrede mod mig stammer fra - og helt ærlig fidusen - du er sq mindst ligeså langt ude som Oktanarne, når det kommer til at "hade" profiler der ikke støtter dig 100%

Det eneste sted på hele kandu, hvor jeg ser et muligt svar på, hvorfor du pludselig har fået denne "syge" interesse i at omtale mig i dine indlæg, kan være i dette spørgsmål:

http://www.kandu.dk/dk/spg/78091#860165

Ja, jeg havde en anden - og meget anderledes holdning end din - og ja, jeg tillod mig at tilkendegive denne holdning..

Idag fremgår det så tydeligt, at er man ikke enig med dig, så er det bedst at holde sin kæft - for ellers risikerer man, at du inviterer dine "venner" til et grineflip...Nope frk.fidus - den skal du længere ud med. Du sidder så absolut ingen steder omgivet af venner og griner af nogen som helst. Du er derimod edderspændt rasende, fordi enkelte ikke modtog dit tilbud om investering med kyshånd, men i stedet bekendtgjorde deres mening om en sådan investering.

Jeg synes liige du skal have samme kommentar til dette, som jeg har givet Oktanarne: "Jeg håber du en skønne dag lærer, at man sagtens kan være uenige i diverse synspunkter, uden det er nødvendigt at sætte sig i et hjørne og spille tøsefornærmet"..

Du gider end ikke at svare på seriøse spørgsmål angående dit tip..

Der er stadig bud efter dig fidusen..Se her!

http://www.kandu.dk/dk/spg/78111
http://www.kandu.dk/dk/spg/78205
http://www.kandu.dk/dk/spg/78552

Uha, det ser skidt ud, hva fidusen?!
Måske kan du overtage Oktanarnes motte: "Led mig, følg mig, eller forsvind"

Og så liige denne fra din profiltekst.

Citat
Kandu er det mest useriøse forum og fortjener ikke et minut mere af min kostbare tid. Havner jeg alligevel herinde er jeg enten stiv eller keder mig halvt ihjel.

Jamen så se dog at få lettet røven. Ingen holder på dig - og når nu du alligevel nægter at gå i dialog med folk der henvender sig direkte til dig (jvnf. de tre ovenstående spørgsmål der henvender sig direkte til dig, men som du ikke gider gøre dig anstrengelser for at besvare), så er der sq ærlig talt ikke meget grund til at deltage på kandu

Havde nær glemt dette *G*

Citat
Og igen....sjovt nok med alle de besøg i denne tråd, der stod jo vistnok KUN TIL ARNE.JAKOBBSEN og alligevel kunne i ikke holde jeres små fedtede grabber for jer selv hahahahaha

Du er luret!
Uagtet du skriver hahahahaha utallige gange - så sporer jeg en dyb irritation, samt et forsøg på at latterliggøre de kommentarer der ikke lige bekommer dig vel.

Har arnedrengen ikke informeret dig om kandus regler?!

Her på kandu er det sådan, at til trods for du stiler et spørgsmål til en specifik profil, så betyder det ikke, at der ikke må kommenteres af andre. Sådan er det bare. Lev med det!

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 16-12-05 00:08

creamy...
Det var netop denne kommentar der gør at jeg slet ikke tager dig seriøst
og grine vil jeg gøre længe! Jeg er holdt helt op med at se dette som noget seriøst sted at være...og de som besvarede mit spørgsmål vedr. investorer til mit projekt som idag kører helt fint uden hjælp fra nogen, ser jeg ganske simpelt som smålige lade og meget stupide mennesker. Jeg fatter stadig ikke hvorfor du og andre skrev/skriver jeg er en plattenslager. I kender mig ikke, i har ingen what so ever idé om hvad jeg foretager mig privat og har derfor ikke ret til at kalde mig noget som helst. Men i fortsætter alligevel jeres latterlige hetz som i gør mod så mange andre, for at føle jer store og smarte, så fortsæt bare - Jeg kender sandheden om mine projekter og er fisefløjtende ligeglad med jeres meninger. Men platter i mig så får i fandeme igen! Tro ikke at jeg er så dum at jeg lader mig skræmme af en smule mundlort. Tværtimod.... alle jeres (dig, ans, klumme m.v.) dumme kommentarer i spørgsmål i kun blandede jer i for at blive set, har faktisk vist mig hvem i er. Håber da på i er lidt mere "normale" ude i den virkelige verden.... og hvis ikke - så stakkels jer.

P.S.
Når nu du så nøje har brugt en masse tid på at læse tidligere spørgsmål for at finde en lus.... mon så ikke også at du har set at jeg ikke altid er eller har været enig med arne.jakobsen??? Men hér på kandu må man ikke have samme mening som andre kandubrugere uden at blive kaldt for rygklappe....hahahahaha

Hold kæft hvor er i langt ude!

godnat!

_______________________________________
Fra : creamygirl Dato : 19-11-05 00:57

Citat:
Hvis nogen vil investere ca. 50.000,- i etablering af dette eller være med som samarbejdspartner med en del af beløbet og derved også være en del af projektet i dagligdagen venligst kontakt undertegnede.

creamy skriver:

LOL...count me out

Jeg støtter ikke plattenslagere, der kun har ét til formål, nemlig at slå plat på andre folks naivitet....Sorry, men sån er dét.. Og undskyld jeg skriver noget der ikke bekommer dig vel. Kald mig bare klam, klamse eller noget andet "smart"

Men hey, spørg moar om de 50.000. Hun virker til at støtte dig 100%

_______________________________________

Eftersom DIN kommentar til mit spørgsmål ikke bundede i noget

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 16-12-05 00:16

Så tyder det ovenikøbet på at du aldrig nogensinde selv har praktiseret noget af det du så fint råder alle andre til, nemlig at kigge dig selv i spejlet!

Hvor har du dog lært al denne lomme psykologi henne???

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-12-05 06:54

Og jeg gentager. for det ser bestemt IKKE ud til, at du har fattet en bønne.

Citat
Du er luret!
Uagtet du skriver hahahahaha utallige gange - så sporer jeg en dyb irritation, samt et forsøg på at latterliggøre de kommentarer der ikke lige bekommer dig vel.

Naah fidusen, plat det er sq. Både fordi du er villig til at slå mønt af dine medmenneskers naivitet - og især fordu ikke kan finde ud af, at gå ind i de spørgsmål, der direkte henvender sig til dig. Det beviser jo lige præcis, at du ikke er villig til/ikke kan forsvare det lort du råder andre til..

Og jeg må skuffe dig. Jeg har ikke kigget spørgsmål igennem, hvor du og Oktanarne åbenbart har uoverensstemmelser. Jeg har såmænd blot kigget i mine abonneringer og fandt på denne måde frem til dit spørgsmål, hvor du meget galant inviterer os til at investere i dit plattenslager foretagende, og hvor du blev overordentlig plat ret hurtigt, fordi de svar fik, ikke faldt i din smag..

Havde du derimod på saglig vis argumenteret for dit hokus pokus crap, så havde du med garanti også modtaget svar, hvor der var blevet argumenteret sagligt for, hvorfor man ikke var interesseret i dit foretagende..

Ser du fidusen. Når hvis man vil tages alvorligt, så kræves det som minimum, at man kan argumentere for sit - i stedet for blot at kaste sig i et hjørne og spille tøsefornærmet..

Jeg ser ingen grund, what so ever - til at jeg overhovedet behøvede argumentere for min modsatte holdning. Du havde (da jeg gik ind i dit spørgsmål) allerede bevist, at du ikke GAD svare for dig - andet end med mindst ligeså dumsmarte bemærkninger, som dem du selv fik. Der var endda sideløbende med din tråd - tråde kørende, hvor en seriøs bruger forsøgte at råbe dig op, angående et tip af dit. Men ihh nej, det havde fidusen skam ikke tid/lyst/evner til at gå nærmere ind i..

Herre Gud og jøsses LOOL. Du skred i stedet så langt ud, at du fandt det nødvendigt at skrive alt det lort i din profil, samt at du nu - langt senere farer ud og skriver, at alle dem der var involveret i dit investerings spørgsmål er smålige lade og meget stupide mennesker..

Jeg mener helt seriøst, at du skulle lette røven - og finde dig et andet sted, når kandu foraet er dig så meget imod.

Men du kan måske godt lide det lidt, alligevel?!

BTW -> Lommepsykologi er vel noget alle (incl. dig selv) har samlet sammen gennem erfaringer..

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-12-05 09:28

Kvindelige boksekampe! Jojo,de kan ha`et vist underholdningsværdi.

VH.Mosebaek.

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 16-12-05 12:26

hahahaha... og jeg slår mig endnu engang på lårene uaf grin!!! LOL

Du virker til at være virkelig pirrelig! Mon ikek du selv skulle passe din egen næringsvej? Som du selv skriver så har man ret til at deltage i hvilke som helst indlæg på kandu og det giver vel også ret til IKKE at deltage i nogle selvom nogen inderligt ønsker det!!!! Jeg svarer ikke på spørgsmål som jeg finder latterlige....

Jeg investerer stadig i http://www.12dailypro.com/?ref=76933 og de som synes at det er plattenslageri kan sku da bare holde sig væk! Jeg tvinger ikke nogen til at tjene penge... men har ret til ligesom alle andre at reklamere med noget når jeg synes der er godt. Sådan er det heldigvis og tag så og fat at du ikke er den eneste på kandu moster!!!

Og ja.... NU ER DET FANDEME SJOVT AT VÆRE HÈR!!!! og det er til dels din skyld kære creamy!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-12-05 18:04

Citat
hahahaha... og jeg slår mig endnu engang på lårene uaf grin!!! LOL :-D

Jamen så lad mig foreslå, at du inviterer "vennerne" over til en mindre latterseance.. *ironi kan være anvendt*

Kender du for øvrigt ordspoget: "På latteren kender man de humorløse"?!

Jeg er ked af det fidusen, men din efterhånden ret så påtaget latter i hvert eneste indlæg fra dig - får mig blot til at tro du er det stik modsatte - nemlig fuldkommen humørforladt..

Citat
og tag så og fat at du ikke er den eneste på kandu moster!!!

Say again?! ... sådan en sød lille dame! *G*

Jo jo Moster fit - Jeg har skam fattet, at du også er her. Det er jo nærmest ikke til at undgå, idet dine indlæg stinker langt væk af muggen munk..

Det er nærmest skræmmende - og helt "arnisk" at du først proklamerer din afsky for et fora - for dernæst at lade dig rive med af den "gode" stemning. Arne har også truet med at forlade kandu, et par gange eller tre

Men jeg er da glad for, at JEG (moi, Creamy ) trods alt var i stand til at hjælpe dig over din kandu lede - og et godt råd, skal du derfor have med på vejen, når nu du alligevel har bestemt dig for at blive.

Here goes:
Kan du ikke tåle ærlige svar og modargumentation, bør du nok fremover lade være med at stille spørgsmål på kandu!... Og sig så "tak for hjælpen, Creamy"

Dén der med, at du er "fisefløjtende ligeglad med andres mening" holder jo slet slet slet ikke vand, fidusen?!

No offence, men jeg sidder sq med følelsen af, at du helt alvorligt mener, at HELE VERDEN er imod dig?!

Men men men - jeg må tilstå, at Arne og dig er et kanont makkerpar - og ligesom arne har måttet (og stadig må døjes med mig), så kan du ligeså godt vænne dig til, at jeg tygger fandme drøv når det passer mig..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-12-05 18:19

Glemte lige!!

Citat
Men platter i mig så får i fandeme igen! Tro ikke at jeg er så dum at jeg lader mig skræmme af en smule mundlort. Tværtimod.... alle jeres (dig, ans, klumme m.v.) dumme kommentarer i spørgsmål i kun blandede jer i for at blive set, har faktisk vist mig hvem i er. Håber da på i er lidt mere "normale" ude i den virkelige verden.... og hvis ikke - så stakkels jer.

Du skaber dine tanker, dine tanker skaber dine hensigter, og dine hensigter skaber din virkelighed..

Og denne.

Citat
Jeg er holdt helt op med at se dette som noget seriøst sted at være...og de som besvarede mit spørgsmål vedr. investorer til mit projekt som idag kører helt fint uden hjælp fra nogen, ser jeg ganske simpelt som smålige lade og meget stupide

Hvis der er noget, du kan gøre ved det, så flyt røven og kom i gang
Kan du ikke gøre noget, så lad være med at bekymre dig..

God week-end..

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 16-12-05 19:38

Nej nej nej... det er så synd for dig creamy at jeg slet ikke vil kommentere dine "modargumenter" igen. Du skal skam have lov til at vade rundt i suppedasen selv. Jeg er ganske overbevist om at min egen latter skam er ægte nok! Men det ved kun de som har hørt den.

Og nej, jeg kunne aldrig drømme om at takke dig! Du er godt nok også årsag til at jeg stadig er her... men du er jo som sagt ikke den eneste så takken (rygklapperiet) må du hente et andet sted.

oO( og jeg griner stadig, og pisser det dig af så må du jo bare lade være at blive ved med at skrive)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-12-05 21:30

Jamen så tager jeg mig da også lige en griner

Men kun fordi jeg fandt nedenstående tip *S*

frk. fidus: http://www.kandu.dk/dk/tip/12813 -> "Ikke et pyramidespil men et reelt surf & tjen" ...

Nå da da! ..Jamen så fedt og uselvisk et tip, bør da som minimum få alle kandu brugere til at hoppe op af stolen - og kysse dine fødder.. *ironi kan være anvendt*

Teil: http://www.kandu.dk/dk/tip/12814 -> "Fup og svindel side."

Uha, nu vanker der sq til Teil. Fidusen har det jo lidt svært, når andre har en mening, der afviger fra hendes…gyyys!

frk.fidus: http://www.kandu.dk/dk/tip/12815 -> "Fup og svindel side? På hvilket grundlag..."

taaa da, der kom beviset*L*..Fidusen er på pletten med det vuns - og fortæller kort og godt Teil, at han/hun bør få sig et liv...Yeah right...det er sq så bekvemt at fortælle en anonym profil, at han/hun ikke har noget liv - og det er endnu mere bekvemt at fortælle den slags ude i tip sektionen, fordi man jo på denne måde har en vis sikkerhed for, ikke at blive bombarderet med mod argumentation?!.. Relativt få, gider nemlig denne kævlen i tips, altså bortset fra Oktanarne LOOOOL

Backtee: http://www.kandu.dk/dk/spg/78111 -> "Spørgsmål til frk. fidus"

Endnu et bevis på, at fidusen ikke kan/ikke tør/ikke evner/ ikke gider at dokumentere sine påstande. Backtee vil gerne se noget dokumentation, men det gider fru. plat ganske enkelt ikke bruge tid på. I wonder why?! LOOL..Især set i lyset af, at fidusen gerne bruger sin kostbare tid, på en lille mudderbrydning med Creamy..Tankevækkende!!

Backtee: http://www.kandu.dk/dk/spg/78552 -> "Spørgsmål til fr. fidus"

Manden prøver ihærdigt en gang til, men lige lidt hjælper det. Fidusen har travlt med at skrive sig bag øret, hvem på kandu.dk der tillader sig at tvivle på hendes crappede pyramidespil, samtidig med, hun får skriblet noget misk mask ind i sin egen profil, for nu er fidusen sq sur - og det skal gå ud over kandu.dk's omdømme....basta

frk.fidus: http://www.kandu.dk/dk/tip/12816 -> "EN KÆMPE FIDUS...."

Gaab, hun starter kraftstejlme forfra men denne gang med en stænk af sarkasme*L*

Sofus.dk: http://www.kandu.dk/dk/tip/12817 -> "frk.fidus,,,,TAK Hæ/Hæ"

Håber virkelig ikke, at sofus en dag støder på fidusen i en tråd, for det er jo tydeligt, at fidusen husker lige præcis HVEM der tillader sig, at tvivle på alt det crap hun slæber på kandu..

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 17-12-05 03:09

Hold da op en research... alt det arbejde og helt på min bekostning det er fame helt iorden....

Hvorfor bliver du ikke politiker??? For jeg er da sikker på at du creamy, elsker at stå i rampelyset! Er det ikke dejligt...mums....det er bare synd at du nok er den eneste der gider gå op i hvad du skriver. nå ja sorry og 4-5 andre.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-12-05 14:59

Alt det "arbejde", var gjort på ½ minut. To tastetryk for at være nøjagtig. Alle emner -> investering - > og vupti, der ligger dine 3 tip + 1 fra Sofus + 1 fra Teil på rad og række. Så den store research var der sq ikke i det

Citat
Hvorfor bliver du ikke politiker??? For jeg er da sikker på at du creamy, elsker at stå i rampelyset! Er det ikke dejligt...mums....det er bare synd at du nok er den eneste der gider gå op i hvad du skriver. nå ja sorry og 4-5 andre.

Nu ved du jo rent faktisk ikke, om jeg er politiker - og hvem er for øvrigt de 4-5 andre du omtaler?!

Det er jo nu en gang sådan, at jeg henvender mig til EEN i denne tråd -> og det er til DIG!

Og lige præcis "fidusen" må da siges, at gå særdeles højt op i mine skriblerier, for ellers gad du vel ikke svare mig tilbage på hvert eneste indlæg?!

Egentlig kan jeg da være godt tilfreds. Jeg henvendte mig til dig, for at få redt ud, hvorfor du pludselig har denne syge interesse for mit nick. Lige pt, er vi oppe på tre tråde, hvor du på en ret ufed og kikset facon forsøger at latterliggøre ikke blot mit nick, men også Ans og Klummes..

Du giver mig dette svar på mit spørgsmål.
Citat
Fra : frk.fidus Dato : 16-12-05 00:08

creamy...
Det var netop denne kommentar der gør at jeg slet ikke tager dig seriøst
og grine vil jeg gøre længe!

Hvilket jeg kun kan tolke, som at jeg havde ret med hensyn til min formodning om, at du bærer rundt på gammelt nag..

Tråden og indlægget du hentyder til er en død og gammel tråd. Du havde chancen for den gang at tage til genmæle og få eventuelle uoverensstemmelser drøftet, men det gad du ikke – og så kan man jo fristes til at spørge: "hvorfor ikke?!" …eller blot sige: "doh"

Ærlig talt, så finder jeg det en smule skræmmende, at du (en voksen kvinde) ikke kan finde ud af at løse eventuelle konflikter, når konflikten er til stede.

Giv derfor din kandumor et ((((((spaaaark))))))) fra mig af.. Hun burde have lært dig, at det eneste man opnår ved at vente, er en "sur" mave, for til sidst at blive så indebrændt over alt det man ikke fik sagt, at man går helt i selvsving, og efterfølgende skaber sig på kandu..

Skulle du være i tvivl om, hvad jeg mener med at du skaber dig – så er det ved bl.a. at skive alt det crap i din profil – at tildele point til de profiler der har samme holdning til tingene som dig - at tildele point til profiler, der som dig har fundet "fidusen" ved et pyramidespil – at fregne ud med et modtip, hvor du ligefrem griber til så usmagelig en metode, at du beder vedkommende (Teil) få sig et liv – at ævle løs om Ans, Klumme og Creamy i dem fuldkommende uvedkommende tråde – og ikke mindst den der tøsefornærmende attitude, at du bare slet ikke gider svare på spørgsmål stilet direkte til dig..

Uden at du skal misforstå, så finder jeg en sådan adfærd ret ynkelig. Næ, det er faktisk forkert formuleret – Det er det rene selvpineri, hvis du spørger mig (og ups nej, jeg ved godt, at det gjorde du ikke) but who cares?!

Derudover, så er der desværre ikke meget kongruens mellem det du ytrer det ene øjeblik – og det du foretager dig i det næste

Citat
Jeg kender sandheden om mine projekter og er fisefløjtende ligeglad med jeres meninger.

Jeg hæfter mig ved især ved -> "fisefløjtende ligeglad med jeres meninger"

Min dokumentation for den manglende kongruens er nedenstående links..

http://www.kandu.dk/dk/spg/79735 Undskyld, men var du ikke fisefløjtende ligeglad med andres mening?!

http://www.kandu.dk/dk/tip/12815 Øhh, undskyld igen, men var du ikke fisefløjtende ligeglad med andres mening?!

Citat
Jeg investerer stadig i http://www.12dailypro.com/?ref=76933 og de som synes at det er plattenslageri kan sku da bare holde sig væk!

Undskyld igen igen, men jeg havde faktisk forstået det sådan, at du var fisefløjtende ligeglad med andres mening?! og er det mon gået din næse forbi, at der under hvert spørgsmål er en lille boks (den, hvori du skriver dine indlæg )Under denne boks, står der: "Her kan du indlægge en kommentar til spørgsmålet."

Ja sågar ved lukkede spørgsmål (som dette) står der: "Dette spørgsmål er blevet besvaret af arne.jakobsen, men du har stadigvæk mulighed for at skrive et indlæg"

Kandu.dk er et message board fidusen - så andres mening kan du næppe undgå at stifte bekendtskab med. Faktisk er det fisefløjtende ligegyldigt, at du spiller tøsefornærmet, hver gang en bruger sætter spørgsmålstegn ved dine små forretningstip – og åndelige synspunkter..

Vil du være helt uden andres meninger/holdninger, så må du sq nok stable dit eget forum på benene, hvorefter du i ro og mag kan sidde og banne de profiler, der ikke klapper af dig og dine fiduser..

Jeg havde overset nedenstående, men den skal lige med.

Citat
og jeg griner stadig, og pisser det dig af så må du jo bare lade være at blive ved med at skrive

Ups! .. Sorry fidus – jeg ved godt du gerne ser, at jeg falder på halen og beundrer dine udsagn - men jeg ved (gennem erfaring, uddannelse og arbejde) at har man så stort et behov for at gentage man har det super sjovt og er vildt glad, så er det som oftest fordi man har det lige stik modsat. Man hungrer kort sagt efter at fremstå som den skråsikker og selvsikre i det selskab man befinder sig i – og forsøger derfor at rette sin adfærd ind efter hvad man "tror" vil virke mest troværdigt på omgivelserne.

Du kan sammenligne det med dybt depressive mennesker, der lige inden de begår selvmord blomstrer op og udadtil virker til at have fået det bedre..

Beklager denne sammenligning, men jeg tror stadig at dine "humørfyldte" indlæg bunder i usikkerhed og ønsket om at fremstå som den stærke part..

Citat
jep, og nej alene er jeg ikke, mine venner sidder og tuder af grin over ans, klamme og creamy ligenu!!! kan slet ikke stoppe dem!!!

Måske skulle jeg oprette et spørgsmål der går på:

Hvordan får jeg mine venner til at stoppe med at grine af ans, klamme og creamy?

Citat
hahahahaha

I reagerer præcis som ventet!!! Det er nok det sjoveste jeg længe har oplevet.

Citat
Men hér på kandu må man ikke have samme mening som andre kandubrugere uden at blive kaldt for rygklappe....hahahahaha

Citat
hahahaha... og jeg slår mig endnu engang på lårene uaf grin!!! LOL

Herefter fortæller jeg dig, at jeg ikke tror det hænger sådan sammen – og det beklager jeg, fordi jeg efterfølgende godt kan fornemme, at det slår dig lidt ud..

Hvorom alting er, så tag mine indlæg og stik dem sk… op, hvis du vil – eller prøv i stedet at se hvad det er jeg formidler til dig..

Til orientering, så har jeg ikke de store intentioner om et liv i rampelyset, men det har du måske?!

Citat
For jeg er da sikker på at du creamy, elsker at stå i rampelyset!

gad vide hvad viviborgen har med alt dette at gøre??? Nå , men det er nok bare én af KLUMMES rygklappere!!!!!!

smålige lade og meget stupide mennesker.

Håber da på i er lidt mere "normale" ude i den virkelige verden.... og hvis ikke - så stakkels jer.

Du virker til at være virkelig pirrelig!

Nej nej nej... det er så synd for dig creamy

Som medium kender du sikkert alt til, hvornår og hvorfor vi mennesker anvender forsvarsmekanismer...Især projektion - men det skader ikke at opfriske gammel viden..

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 18-12-05 16:26

puha creamy... jeg må lige se hvornår jeg får tid til at læse dit sidste indlæg.. men skal se om jeg kan nå det inden jul.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-12-05 16:43

Det er jeg sikker på, at du kan. Indlægget er ret læsevenligt, og derfor hurtigt læst..

Glædelig jul