/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hvor får jeg fat i de billigst flyttekas~
Fra : elizabet
Vist : 20137 gange
20 point
Dato : 14-12-05 23:15

Har nogen erfaring med, hvor jeg kan få fat i de billigste små flyttekasser i Kbh?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-12-05 23:33

skal du bruge flyttefirma så er det nok billigst i og med at dit depositum bliver betalt tilbage når du får afhentet kasserne igen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-05 23:47

Hvis du ikke skal bruge et flyttefirma, så prøv www.dba.dk der er altid flyttekasser til salg.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-12-05 00:13

Hvad med jem & fix (Sidst jeg så en flyttekasse derfra indeholdt den 4 levende kattekillinger)
Der er da nogle butikker i omegnen
http://www.jemogfix.dk/jemfix/web/static.nsf/va_page/DKST00019?opendocument

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-12-05 00:19

..eller hvad med Harald Nyborg der har katalogmarked i Glostrup, Gladsaxe og Tårnby

http://www.harald-nyborg.dk/info1.asp?n=10

2 slags flyttekasser i bundter af 10
http://www.harald-nyborg.dk/varenr.asp?n=10&Produkt=flyttekasser&where=

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 15-12-05 00:21
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-12-05 04:54

Jeg har svært ved at finde på noget, der er billigere end gratis. Og gratis, det er at gå ned til en lokal handlende og hente hans papkasser. Jeg og min familie flyttede flere gange ved egen kraft, før jeg første gang hørte om Flyttekasser! Vi brugte udelukkende papkasser. Jeg ved godt at flyttekasser KAN være mere robuste og er nemmere at håndtere, men hvis man ikke "har røven fuld af penge", er der altså andre muligheder. Så kan I sgu købe nogle flyttebajere til vennerne for pengene i stedet. Hilsen og go' billig flytning.

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 20 point
Dato : 15-12-05 09:52

Bauhaus var klart billligst da jeg flyttede i foråret. At bruge Brugsens papkasser til krystalglassene er bestemt ikke klogt og kan give grumme ærgelser. Det vil jeg kalde et meget dårligt råd.

Når du kigger efter kasser, så vær obs på størrelsen. I Bauhaus var prisforskellen noget med en krone eller to mellem "halve" og "hele" kasser.

Hvad med familie venner og bekendte. Det er sådan noget der oftest gemmes i loftrummet!

Kommentar
Fra : elizabet

Dato : 15-12-05 10:29

Det var sørme dejligt med så mange så hurtige respons svar. Tusind tak alle sammen
Elizabet

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-12-05 10:35

Det var skam så lidt!

Et andet råd. Begyndt at samle lidt aviser nu. Det er godt til indpakning af porcelæn og glas.

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 15-12-05 14:03

Hos City Self-Storage kan du købe flyttekasser fra 8 kr. i Herlev for de store uden dobbeltbund/side og op til 25 kr. De har som regel mængderabat ved køb af 10 stk.

http://www.cityselfstorage.com/css/language.jsp?language=dn

Mvh. AMP

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 15-12-05 20:58

Har lige set at Stark (Silvan) har 10 flyttekasser til salg for kr. 89,- men kun på søndag

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 15-12-05 21:43

Vi købte billige flyttekasser i Harald nyborg :)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-12-05 19:44

Hej elizabet. Jeg kan se at du er helt ny bruger. Velkommen på Kandu.

På Kandu findes der et pointsystem, derfor udlovede du også 20 point.

Disse point ER tabt når bare én person har svaret på dit spørgsmål, og hvis du synes at du har fået et godt svar, bør du også lukke spørgsmålet.

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at spørgsmålet er lukket. Man vil altid kunne læse dit spørgsmål, men kommentarerne og det accepterede svar skal købes. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-12-05 19:50

arne.jakobsen

Bland dig nu uden om, hvornår brugerne skal lukke deres spørgsmål.

Godkendelse af svar
Fra : elizabet

Dato : 16-12-05 20:59

Tak for svaret 3773.

Kommentar
Fra : fritidspsykopaten

Dato : 14-08-11 17:05

Hvis der stadig er nogen der er interesseret i at finde ud af hvor man kan købe de billigste flyttekasser, så er dette link måske værd at tjekke ud http://www.facio.dk/billige-flyttekasser

Kommentar
Fra : TMortensen

Dato : 17-10-11 19:24

Kære venner på Flyttefirma Sjællands hjemmesider kan du få GRATIS flyttekasser til din flytning, så det er måske et forsøg værd af kigge på hvad de tager for en flytning http://www.flyttefirmaet.dk