/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Polini dreambike...
Fra : scoopboy
Vist : 1178 gange
200 point
Dato : 10-11-02 14:36

Hvor kan man købe Polini Dreambikes her i Danmark?

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 10-11-02 15:22
Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-11-02 15:01

> Hvor kan man købe Polini Dreambikes her i Danmark?
Jeg ved desværre ikke hvor - du kan prøve www.dba.dk. Der er vist også en
dansk forening for ejere af Dreambikes du kan kontakte, men efter hvad jeg
har hørt er sådanne maskiner IKKE billige!!

Men boy, jeg gad også godt have en

// Dennis

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 10-11-02 16:27

dennis, på det link jeg skrev, er der priser på en del af alle modeller

Accepteret svar
Fra : Japse

Modtaget 200 point
Dato : 10-11-02 18:26

Du kan prøve hos Motoline gmbh Tlf: 0049 461 74909 hvis de ikke har det skaffer de det.
Hilsen Japse.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-11-02 18:23

"scoopboy" <scoopboy.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:47tz9.14935$oC3.1349383@news010.worldonline.dk...
> Hvor kan man købe Polini Dreambikes her i Danmark?
>
Jeg ville prøve at høre hos roskilde gocart center eller aalborg gokart et
eller andet.. jeg ved at der begge steder har været kørt med dem.. men de er
_ikke_ billige og læderdragt er et must!! Eller søg på nettet, fandt engang
et sted med en guide til hvordan med kunne bygge en selv af noget jern, en
tunet maxi og en del fingersnilde..

--
Michael Frederiksen
Kandu.dk virkelig?? Jeg kan godt selv!!
ICQ: 121663556
Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-11-02 21:24

"scoopboy" <scoopboy.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:47tz9.14935$oC3.1349383@news010.worldonline.dk...
> Hvor kan man købe Polini Dreambikes her i Danmark?

Er sådan en egentligt lovlig i DK - fåes det som 30/45?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-11-02 21:39

Når jeg nu tænker lidt over det, så jeg en gang reklame for sådanne
knallerter hos Special i Aalborg (under Limfjordsbroen). Du kan evt. ringe
til dem og spørge på: 98127110

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-11-02 15:16

> søg på nettet, fandt engang et sted med en guide til hvordan med
> kunne bygge en selv af noget jern, en tunet maxi og en del
> fingersnilde..

Kunne ikke lade være og fandt da også
http://members.lycos.nl/rudywillemsen0/rudy/miniracer/Miniracer_01.htm
Tror det er en polini dreambike med en Maxi motor på istedet for polinis
motor.... Men er der en der kan hollandsk så kan vi jo finde ud af det?

Mvh.
Hans-Jacob
--
Leveret af:
OE feat. OE-Quotefix
"Vejen til en _ordentlig_ løsning"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-11-02 23:37

"Hans-Jacob Møgelmose" <zster87@Ga-Jol-foreverhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:aqoe3t$d84$1@sunsite.dk...
> Kunne ikke lade være og fandt da også
> http://members.lycos.nl/rudywillemsen0/rudy/miniracer/Miniracer_01.htm
> Tror det er en polini dreambike med en Maxi motor på istedet for polinis
> motor.... Men er der en der kan hollandsk så kan vi jo finde ud af det?

hehe... den ser nice ud :)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-11-02 18:41

"scoopboy" <scoopboy.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:47tz9.14935$oC3.1349383@news010.worldonline.dk...
> Hvor kan man købe Polini Dreambikes her i Danmark?

Alle i Danmark der forhandler Polini kan få en hjem til dig. Men nu ligger
landet sådan, at det er Hugo fra Moto-Line der
har startet den danske Dreambike sport op i DK, og dermed ham, der har
handlet sig frem til billige træningsforhold i de forskellige haller.
Dvs. at hvis du vil kører med på samme bekostning som de andre (100 kr for
en formiddag, hvor det ellers vil være 300 pr. time), så skal du købe den
nede hos ham.
Skal du have en, så vil jeg anbefale en 911 6,2 HK LC ! Jeg har prøvet den
både som luft og vandkølet. Kan godt være at 6,2 HK ik lyder af meget.
Men det er faktisk rigeligt til de baner man har i Danmark, og især til de
små sataner. Jeg har set én 15 HK .. Fuck en satan. Den er virkelig ond !!
Jeg tror ik jeg turde give den skud for alvor !

>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus
GSX-R 250
http://dfm.divvy.dk/?id=102

Kommentar
Fra : sc0pex

Dato : 13-11-02 22:12

Her har du et link http://www.lt-dk.dk/competition/dreambike/index.htm
Jeg er også selv ved at bygge en, så vis du vil havde lidt info, så mail til mig på. peteromoe@msn.com

Kommentar
Fra : sc0pex

Dato : 13-11-02 22:15

Her har du et link http://www.lt-dk.dk/competition/dreambike/index.htm
Jeg er også selv ved at bygge en, så vis du vil havde lidt info, så mail til mig på. peteromoe@msn.com

Kommentar
Fra : AbsoluteBaby

Dato : 28-07-03 22:28

Hej drenge.

Polini dreambikes kan med sikkerhed købes her:

Http://www.polinimotori.dk

I kan evt også se Aprilia´s model, RSV 100 som er et godt alternativ og som siges at snuppe polini på banerne :) :

http://www.apriliashop.dk/product.asp?product=122&page=1