/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
hvilket codec...
Fra : xyzzygy
Vist : 480 gange
50 point
Dato : 13-12-05 20:10

hvilket codec mangler man når billedet bliver grønt og vender på hovedet :>

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 13-12-05 20:52

Hvis du downloader det her: http://www.headbands.com/gspot/download.html ,

kan du selv teste filen, og G-spot fortæller dig om du har det rigtige codec eller hvilket du skal bruge.......

Kommentar
Fra : gril

Dato : 13-12-05 21:05

Hent og installeret en Codec Pack den bedste er K-Lite Codec Pack 2.27 Full men den koster penge men du kan jo downloade en på LimeWire

LimeWire: www.limewire.com/english/content/danish.shtml
K-Lite Codec Pack:www.k-litecodecpack.com/

Kommentar
Fra : NOzone

Dato : 13-12-05 21:31

Jeg bruger den her http://www.free-codecs.com/download/ACE_Mega_CoDecS_Pack.htm
Og har aldrig haft nogle problemer. OG den er gratis ;)

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 13-12-05 22:06

Jeg kører med Divx, Xvid, og ac3.. kan afspille alle de film jeg har stødt på.. I modsætning til så mange andre så kunne jeg aldrig drømme om at installere en stor codec pakke i stil med Ace.
->Brommi

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 14-12-05 00:19

Jeg kører med programmet VLC (VideoLanClient) til afspilning af bl.a. film, og jeg har ikke haft brug for at hente alle mulige codec´s. Mig bekendt kan VLC afspille alt det man har brug for, uden at du skal hente f.eks. K-Lite Codec Pack eller Ace Codec Pack.

Programmet kan hentes gratis her: http://www.videolan.org/vlc/

Stor anbefaling herfra!

Kommentar
Fra : NeVeN

Dato : 03-01-06 14:26

K-Lite Codec Pack:www.k-litecodecpack.com/

Den ville jeg anbefale ;)