/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Erfaring med ComputerNetto?
Fra : axelbjarne
Vist : 369 gange
100 point
Dato : 13-12-05 17:44

Jeg har lige købt et Windows XP Professionel via internettet, og fik leveret et Windows XP professionel styresystem, men det eneste og vigtigste som ikke var med, var ægthedscertifikatet. Ringede til dem, og de ville undersøge sagen, men jeg har ikke hørt en disse, ej over e-mail. Mærkelig forretningsgang og kundeservice.

med venlig hilsen
axelbjarne

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-12-05 18:10

Hvad skete der da du skulle installere den. Blev "kopien" accepteret.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-12-05 18:21

De får en rimelig be (for) dømmelse på edbpriser!
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=158613
Ring da igen, der kan gå nisser i juletravlheden!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-12-05 18:23

Sorry det var PC-netto jeg checkede! Men under alle omstændinheder så ring igen!

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 13-12-05 18:23

jeg har flere gange passeret deres hjemmeside, men aldrig købt ved dem. De virker lidt suspekte, og din historie bekræfter det også

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-12-05 18:27

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=100099

Ser ud som om slet ikke er bedømt endnu på edbpriser den har heller ikke emærket hmm?

Tjah måske er der grund til bekymring

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-12-05 18:27

Husk du har 14 dages fortrydelsesret med køb over nettet.

//bentjuul

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 13-12-05 23:47

Hvis det er en OEM udgave du har købt dig - så sidder klæbemærket med licensnummer på plastfolien som omgav det hele.....

mvh berpox

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 14-12-05 00:52

Der sad kun det lille stykke foroven, den lidt større mærkat, hvor koderne er på, manglede.

mvh axelbjarne

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 14-12-05 07:37

Du har forhåbentlig ikke pakket det ud???

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 14-12-05 09:15

Jo, hvem kan vide, at det ikke duer, at sådan noget, der er så væsentligt mangler, er da skandaløst. Så det kommer de til at tage tilbage, uanset hvad. Men at de ikke engang gider ringe tilbage, det siger alt om firmaet. Jeg har da også tænkt mig skrive det på EDB-priser. Jeg mener ikke, at man skal lave et firma, uden tingene er i orden. Jeg fandt deres telefonnummer via nummeroplysningen, så kunne jeg se, at det bliver kørt fra en lejlighed.

mvh.
axelbjarne

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 100 point
Dato : 14-12-05 16:15

Det bliver kørt fra en 1'ste sal i Naverland 31 (industriområdet) i Glostrup.

Telefonnummeret står øverst til højre på hjemmesiden - så det havde du da ikke behøvet oplysningen til.

/berpox

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 15-12-05 00:12

Tak for svaret berpox.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 15-12-05 00:34

Hej igen.

Skal det tolkes således, at du har fået kontakt til ComputerNetto og har fået løst problemet?

mvh berpox