/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Bedømmelse af tip...!!!
Fra : sofus.dk
Vist : 430 gange
1 point
Dato : 13-12-05 10:20

Lavede en lille test...
Færdigbehandlet tip, kun 4, der havde prøvet/eller downloadet det,
og givet en stjerne.
Altså, er der en, der har afgivet bedømmelse, uden at vide, om det virker.
Hvilket siger mig, helle for point, skråt op, med om det virker.
Ynkeligt.
Men jeg fatter så bare ikke, at den ene, er fræk nok, til at afgive
deres stemme...For noget, de ikke har prøvet.
Ikke at det kun fik 1 stjerne, for det er jo ikke sikkert, at dem der bedømte det, kunne bruge det.
Bedømmer selv diverse tips, der dukker op, men ikke uden at have set nærmere på linket.
Hvis der tale om et link.
Ellers bedømmer jeg det ud fra, om hvor brugbart, det er for mig selv.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-12-05 10:34

Måske er jeg fatsvag, men hvordan kan du se om en bruger har afprøvet et tip / åbnet et link mv.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 11 point
Dato : 13-12-05 10:34

Hej Sofus
Jeg har ikke bedømt dit tip, men jeg får en fejl i IE når jeg prøver at downloade det, jeg ved endnu ikke hvad det skyldes, men andre kan have været ude for det samme.
Men for det meste er det tilfældigheder når der bedømmes tips. Det er meget sjældent at tip bliver bedømt som de skal.
Op med humøret - og fortsæt med dine gode input

//bentjuul

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 13-12-05 10:39

Hold op hvor er der nogen herinde, der trænger til at få sig en hobby...

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 13-12-05 10:41

Har du nogen forslag

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-12-05 10:42

Sådan er livet Sofus. Gode tips kan snildt give få point, hvis man har mindre gode venneer på Kandu. Jeg selv skal gerne indrømme at tips der kun indeholder et link automatisk får 0. Ligeledes får de værste tip-spammere automatisk 0.

...og det er helt tydeligt at jeg selv belønnes med 0 af samme spammere (vi ved jo hvem hverandre er).

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-12-05 10:43

Samle på Kandupoint LOOOL

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 13-12-05 10:43

klumme,,,jeg kan se på siden, hvor mange der har været og downloade det.
Da bedømmelsen var færdig, var der 4 der havde hentet programmet.
bentjuul,,,der skal tillades aktive x på siden, muligvis derfor.
Og så er der noget med, at man skal give tilladelse, til popup.
Ellers sender jeg dig gerne, en anden adresse, hvor du kan hente det.
Eller en mail adresse.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-12-05 10:44

Nu har jeg downloadede det via Opera, men jeg kan ikke få programmet til at starte ??

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-12-05 10:45

Min email kan du se i min profil.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-12-05 10:48

Sofus.... Kan du se på den side du angiver, at det er Kandubrugere der har downloadet programmet?

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 13-12-05 10:57

Jeg ved, at programmet blev oploadet et ½ minut før jeg skrev tippet.
Og skulle det være andre end kanduer, der har hentet programmet, gør det ikke ligefrem bedre.

bentjuul,,,der kommer et par programmer, du kan få nytte af, skal lige have dem pakket.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-12-05 11:14

Tjah måske lidt forståeligt! For det første kommer man ind på en side hvor der står vent 45 sec. så dukker der en reklame op når tiden er gået som man skal fjerne, og for at det ikke skal være løgn popper der nogle letklædte damer op med interesante men dyre tilbud, selvom man har popup blokering på!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-12-05 11:18

Tak Sofus, se lige her http://www.kandu.dk/dk/spg/79517

//bentjuul

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 13-12-05 11:44

tedd,,,ja, alt kan åbentbart ikke holdes ude af diverse popup blokkere.
Men downloadet kan ikke starte uden dem.

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 13-12-05 11:45

Tips der kun indeholder et link eller en meget dårlig beskrivelse af hvad det er for noget, de får automatisk 0. Hvis det er genganger fra for nylig, så får de også automatisk 0. Hvis det er et totalt ubrugeligt og ret logisk tip, får de også 0.. Ellers tjekker jeg det altid ud.. jeg har fundet mange sjove og nyttige ting igennem de tips.. Såen gør jeg
->Brommi

Godkendelse af svar
Fra : sofus.dk

Dato : 13-12-05 11:48

Tak for svaret bentjuul.
Og takker for input.
Det ville nu heller ikke holde mig tilbage med at ligge, tips ud, hverken med eller uden links.
Da det som sagt ikke er bedømmeren, der muligvis, lige kan bruge tippet, men så mange andre.
Og jeg kan da se, at der er rigtig stor interresse, for at hente programmet, NU.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 13-12-05 11:49

hmm
hvorfor ikke bare hente det fra jellybean' egen hjemmeside ????
og støt producenten istedet ??

http://www.magicaljellybean.com/keyfinder.shtml

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 13-12-05 11:55

dk.....
Havde ikke selv set det...UPS.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-12-05 13:43

Du aner ikke en frøns om hvem der har uploadet det program, men slynger bare et eller andet ud. Om det forværrer din mening at det er andre end Kandubrugere er da fløjtende ligemeget. Grunden til at du ikke får flere af disse forjættende point for dit "tip" synes jeg tedd og bromme så tydeligt forklarer. At der NU er interesse for dit "tip" har jo ikke noget med "tippet" at gøre men udelukkende om det rimelige i, at du AJsurmuler over manglende anerkendelse for dit stor uselviske søgearbejde, som ikke var så perfekt endda..... se dk's indlæg.

Kan du ikke klare mosten i Kandus tipsverdenen, og bare acceptere de lækre stjerner du nu engang får, så hold dig fra tips og lad være med at tro, at alt hvad du finder på internettet og begejstres for, er en Guds gave til brugerne..... fra dig.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 13-12-05 13:58

klumme,,,nu er du sgu dum...
Jeg skriver tydeligt og klart, at det rager mig, et vis sted med point og stjerner.....
At jeg ikke havde set, hvor programmet kom fra, er en sag.
Det kunne åbentbart hentes gratis, hvilket jeg ikke vidste. Men at dk,,,gav melding om det, er da bare OK
Nedenstående er sendits kvittering til mig.
Så kom ikke at påstå, at jeg ikke har oploadet det.
Fra: <Delivery@YouSendIt.com>
Sendt : 12. december 2005 19:09:08
Til: <xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
Emne: YouSendIt Notification Sent: Key Finder 1.5 Beta 3.zip

| | | Opload | Indbakke

Hello from YouSendIt,

Your file called "Key Finder 1.5 Beta 3.zip" (262 KB) was sent.

Please keep the following link for your records in case your recipient
misplaces it. The link will expire in 7 days and will be available for a
limited number of downloads.

Regular link (for all web browsers):
http://s38.yousendit.com/d.aspx?id=0NAYKG4LHNHGP37SO443H58E5E

This email was automatically generated, please do not reply to it. For
any inquiries feel free to email support@yousendit.com

The YouSendIt Team

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-12-05 14:13

Ja gu er jeg dum, og forstår stadig væk ikke hvorfor det betyder så meget for dig, hvis det ikke handler om point og stjerner. Du lægger et tip af tvivlsom kvalitet ud, og harmes over at det kun får en stjerne. Jeg giver da rask væk 0 stjerne for den slags junk, og gider da ikke engang åbne linket. Det er jo tidligere set at der er link i tips, som indeholder alverdens snavs.

Der er jo kun 5 der kan bedømme et tip, og du kan da være bedøvende lige glad med, hvad de 5 mener om dit Gudetip. Der overordnede for dig, må vel være at få dit tip ud til en bred kreds, og så håbe på (uvist af hvilken grund), at denne kreds har en anden holdning end de 5 tipsbedømmere.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-12-05 14:18

BTW.... Ikke fordi jeg ikke tror på at du har downloadet det du omtaler (jeg er faktisk ligeglad), men dit ovenstående kriblekrable har samme dokumentationsmæssige værdi, som når andre kopierer en mail ind på Kandu. Ingen aner om det er en fakemail du selv har fabrikeret. Så dit "Kom ikke og sig at jeg ikke har uploadet" er værdiløst