/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Ændring af sikkerhedsniveau
Fra : kuhlmeier
Vist : 311 gange
70 point
Dato : 13-12-05 10:05

Har fået snavs i computeren, og vil gerne hente et uninstallprogram fra lop.com. Hvordan sætter jeg sikkerhedsniveauet ned på min browser, så jeg kan få lov til at downloade filen. Kører XP, SP2

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 13-12-05 10:33

Du kan gøre følgende, men det er ikke tilrådeligt!

Funktioner > Internetindstilinger > Sikkerhed > Brugerdefineret niveau > nulstil

max h

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 13-12-05 10:34

Du kan gøre følgende, men det er ikke tilrådeligt!

Funktioner > Internetindstilinger > Sikkerhed > Brugerdefineret niveau > nulstil

max h

Kommentar
Fra : kuhlmeier

Dato : 13-12-05 11:13

Den gik ikke Maxhankat

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-12-05 11:59

vil du fortælle hvad det er for et program du vil hente - du kan sikkert godt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-12-05 12:18

nu har jeg forsøgt og kan downloade ved blot at bruge shift samtidig som jeg klikker - så det burde du også kunne - hvis du ikke kan i første omgang så gå tilbage og frem igen samtidig med at du bruger shift

Kommentar
Fra : kuhlmeier

Dato : 13-12-05 12:42

Miritdk: Det kan jeg ikke. Filen jeg prøver at hente findes her:

http://lop.com/help.html#toolbar --- nederst på siden toolbar uninstaler aviable here.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-12-05 13:35

helt ude (nederst i den grå linie) får du sikkert advarsler - helt ude til højre vises hvad - og lige før den at der er blokeret for lige præcis den exe.fil (du kan vælge at tillade den men det er ikke helt sikkert)

prøv lige først at gå i start - indstillinger - kontrolpanel - tilføj/fjern programmer og se om du kan fjerne den derfra.
Hvis ikke så start - kør - skriv regedit - gå ind i HKEY_LOCAL_MACHINE - find toolbaren under software - højreklik og slet - genstart.

eller

en god ide er at downloade regcleaner herfra: http://www.tucows.com/preview/355220?_mid=000001279 - den kan du køre bagefter ovenstående - scan og delete hvad der står under "safe to delete" - genstart - scan igen og se om den har nuppet det hele

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-12-05 13:41

hvis du ikke har fået alt snavs ud så gå til enten www.arlet.dk eller www.spywarefri.dk - hent hijackthis og indsend loggen Det er i hvertfald en stensikker måde at få fjernet alt der ikke skal være der

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-12-05 19:00

Mange sikkerhedsprogrammer har en spærring mod at gå ind på eller downloade noget fra lop.com da deres toolbar er notorisk spy/addware. Den bedste måde at få fjernet lop toolbar er beskrevet lige ovenfor dette indlæg! Både arlet og folkene på spywarefri har stor erfaring i fjernelse af spyware!