/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hyperlinks
Fra : alimak
Vist : 486 gange
140 point
Dato : 13-12-05 01:22

Efter at min pc gik ned så har jeg mistet mine e-mail og alle adresser i outlook.Men det mest irriterende er at jeg må holde "alt" tasten nede når jeg klikker på hyperlinks i outlook og på internettet. Jeg kører med XP pro. Help me!!!
alimak

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-12-05 01:32

har du prøvet en systemgendannelse ??

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 13-12-05 11:17

Hvis du vil ha fjernet det at du skal holde ALT inde så er det inde i outlook indstillingerne du skal kigge.. kan desværre ikke selv se efter da jeg bruger Thunderbird og ikke har outlook installeret. men er overbevist om at det er derinde du skal fjerne et flueben
->Brommi

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-12-05 12:01

grunden kan vel være popupstopper - har du forsøgt om du blot kan override med ctrl samtidig som du klikker på link ????

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 13-12-05 21:17

Jeg har prøvet systemgendannelse på 5 forskellige datoer, men den siger at den ikke kan gendanne.
Brommi
Har ledt i outlook men kan ikke finde noget.
Miritdk
Kan du forklare bedre, "override med ctrl"
alimak

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 140 point
Dato : 14-12-05 08:55

tjah - men det er vel ligeså irriterende som at holde alt tasten nede - bare holde ctrl nede når du klikker - af og til er det shift tasten i stedet

Godkendelse af svar
Fra : alimak

Dato : 21-08-06 23:42

Tak for svaret miritdk.Jeg havede glemt at lukke det?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-08-06 10:31

haha - sådan noget sker jo