/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ikoner på skrivebordet
Fra : Jimmy17
Vist : 342 gange
50 point
Dato : 12-12-05 22:44

Har to computere
På den ene er ikonerne uden baggrundsfarve, men på den anden er ikonet omgivet af en blå farve.
Ved ikke, hvad jeg skal trykke på, for at ændre det igen.

Yderligere forklaring:
Der er en mappe, og lige under mappen, er der mappens navn. Normalt vil man kunne se baggrundsbillede mellem og rundt om mappen, men på den ene er den i en blå boks.

Hvordan får jeg den blå boks væk igen?
Så jeg igen kun ser mappen, mappenavnet og så baggrundsbilledet.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 12-12-05 22:49

højreklik på skrivebordet - egenskaber - udseende - vælg effekter og enten standard eller cleartype

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 12-12-05 23:10

Virker ikke.

Medmindre jeg skal genstarte før det træder i kraft

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-12-05 23:41

hmmmmmmmm - virker da her - også uden genstart

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-12-05 23:43

proceslinien - menuen start da ???????? (hvordan de forskellige skal vises)

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 12-12-05 23:47

Hej.

Det fungerede efter genstart.

Godkendelse af svar
Fra : Jimmy17

Dato : 12-12-05 23:47

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-12-05 23:49

godt - lol - blev da helt forvirret