/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
læsehjælp
Fra : AKZO
Vist : 732 gange
100 point
Dato : 12-12-05 18:38

Hej.

Kan nogen hjælpe med en side på nettet hvor man kan printe så historier eller let læste bøger ud. Jeg tænker lidt på noget i retningen af matematik.dk bare dette handler om læsning. Det skal gerne være fra 2. klassetrin.

Biblioteket er ikke nogen god ide, da vi flytter ril udlandet. Andre gode ideer modtages gerne.

Akzo

Accepteret svar
Fra : sverola

Modtaget 110 point
Dato : 12-12-05 18:53

http://www.overskrift.dk/feedinfo.asp?feedid=1465
Prøv at se denne link
Mvh sverola

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 13-12-05 08:38

Du kunne bruge dit barns skole...snak med dansklæreren, vedkommende ved også hvilke materialer der passer til barnets niveau.

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 13-12-05 08:47

Nemlig viviborgen.... Det er somregel altid det smarteste at gå direkte til kilden

Vh fluffy

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 13-12-05 08:52

"Ad fontes!" i humanismens ånd

Godkendelse af svar
Fra : AKZO

Dato : 14-12-05 18:28

Tak for svaret sverola.