/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
tekstboke ikke hel størrelse
Fra : thoftdahl
Vist : 373 gange
100 point
Dato : 12-12-05 18:30

hej derude, jeg uar købt et norton virusprogram og downloaded det men kan ikke få lov til at accepterer betingelserne fordi tekstboksen ikke er stor nok og jeg har prøvet alt for at gøre den størrer men forgæves, er der nogen der kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 12-12-05 18:39

Prøv at ændre din skærmstørrelse
KONTROLPANEL/SKÆRM/INDSTILLINGER.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 12-12-05 18:41

Kan også være en fejl, i dit download, prøv at hente det engang til.
Det burde du kunne, da du har opgivet oplysninger.

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 110 point
Dato : 12-12-05 19:24

Det sker oftest hvis du har valgt at bruge store skrifttyper på skærmen/desktoppen.
Her er vejledningen til Win2000 / ME og W98 - XP ligner så vidt jeg husker (har ikke en XP inden for rækkevidde idag)

1) Højreklik et sted på skrivebordet.
2) Vælg Egenskaber
3) Vælg fanebladet Indstillinger
4) Vælg knappen "Avanceret"
5) PÅ fanebladet Generelt skal du nu finde boksen "Skriftstørrelser"
6) Vælg "Små skriftstørrelser" (96 DPI)

- OK, OK OK osv... og så skulle det virke....

mvh berpox

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 12-12-05 19:27

Grunden er egentlig simpel - det er fordi programmørerne har lavet dialogboksene med fast størrelse uden at tænke på at systemskriftstørrelsen kan ændres.....jeg taler af erfaring da jeg selv har lavet samme dumhed på et tidspunkt....

Godkendelse af svar
Fra : thoftdahl

Dato : 12-12-05 20:24

Tak for svaret berpox.
Det virkede perfekt og var meget nemt at følge instrukser
Norton er nu installeret tak

Kommentar
Fra : thoftdahl

Dato : 12-12-05 20:55

Hej lige en komentar til ovenstående ha prøvet ovenstående før men da hade jeg virus inde og den har tilsyneladende spæret for det for det virkede ikke første gang jeg prøvede.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 12-12-05 21:27

Dejligt at høre at det virker - blot sært, hvis en virus skulle pille ved skriftstørrelsen...men man ved jo aldrig...

mvh berpox