/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
En julehilsen :o)
Fra : Toupie
Vist : 465 gange
10 point
Dato : 12-12-05 17:25

I ønskes alle en dejlig varm og kærlig jul samt et godt og lykkebringende nytår

De varmeste hilsner fra
Toupie

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 20 point
Dato : 12-12-05 17:28

Rigtigt mange tak og i lige måde, dejligt at hører fra dig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-12-05 17:36

Jeg vil ha hvid jul men ellers tak

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-12-05 17:36

Tak Nordsted Går det godt med dig?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-12-05 17:38

Tedd, du kan få hvad du ønsker dig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-12-05 17:41

Toupie...jeg skriver en længere smører når min stationære er vækket til live igen, lige nu er jeg på den bærbare, og den er jeg ikke så pjattet med at bruge, jeg kan ikke rigtigt med de flade taster men jow jeg syntes det virker stabilt her

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-12-05 17:43

Nordsted, det er jeg glad for at høre og jeg vil jeg se frem til den længere smører

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-12-05 17:47

Mange tak ska' du have Toupie, og i lige måde

mvh dova

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-12-05 17:51

Tak Dova

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-12-05 18:11

Helløw Toupie

Tak for'et.

Håber, at du også får en skøn jul og kommer godt ind i det nye år!

Hanne

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 12-12-05 18:21

er glad modtager af din smukke hilsen toupie
og jeg ønsker af hjertet det samme for jer alle ... kendte som ukendte herinde.
aase

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-12-05 18:42

Tak Hanne, det skal jeg nok få
Hvordan går det med dukkehuset?

Tak Aase det er rart at kunne modtage og give

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 12-12-05 19:45

Orv - der er rigtig gået "tøseri" i den her hva' ?

Men men - med gløggjusteret og honningkagehjertesmurt tenorstemme, ønskes du Toupie en rigtig dejlig glædelig hjertevarm jul og et fantastisk nytår.

Samme kærlige ønsker, har jeg også for alle de øvrige "julenissetøser og mænner" i denne og andre tråde.

Berpox <----YES, det ER Rudolfs røde tud jeg har scoret

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-12-05 19:58

Hvis jeg ikke får det nye apparat jeg har ønsket mig,

kan det være ligemeget ALTsammen

Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-12-05 20:31

Berpox TAK .....lyder specielt godt når det bliver sagt med gløggjusteret og honningkagehjertesmurt tenorstemme ......pas på, det kan godt ende frygteligt galt når Rudolf kommer for at hente sin røde tud

Keldd, gå da lige udenfor og se om du ikk kan finde julestemningen et eller andet sted

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-12-05 20:39

Tak og i lige måde Toupie og alle i andre.
Her har vi en vid jul og en krystalklar himmelråbende snaps.
Det eneste jeg ønsker mig, er alt det som "dem der har alt" har.
Ellers kan jeg ikke komme på andre ønsker...........ja det skulle da lige være lidt fred og ro i verden.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 12-12-05 21:13

Hjertelig tak for din hilsen og lige måde.
Håber du må få alle dine juleønsker opfyldt
og at du kan holde dine nytårsforsætter

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-12-05 22:28

Ha'løg-San Topie

Jeg har lige købt dig en ny mage ..og I ser ud til at ku' li' hinanden

</MOLOKYLE>

Ps. Undskyld mit < , men dét er altså noget kandu liiiige har fundet på; i forbindelse med at rette en anden 'fejl'

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-12-05 22:40

Tak Eyvind

Tak Dabj jeg afholder mig fra nytårsfortsættere, jeg kan alligevel aldrig overholde dem

Molo, hvem er så min kære nye mage?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-12-05 22:45

Skal vi til fiskedåb?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-12-05 22:47

Ik' noget navn endnu Toupie!

...men vi ka' jo kalde ham dabj indtil videre

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-12-05 22:52

Har jeg ikke snart haft mange maget i det akvarie??? Hvad gør du ved dem Molo??

Hanne, er jeg med rogn?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-12-05 22:55

Jeg ved ik' helt hvorfor ???, men dabj får mig altid til at tænke på DAJM : http://www.marinamarket.com/images/daim_photo.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-12-05 22:55

Mon det er Molo, der gør noget ved jer? Hvad gør I ved hinanden?

Nu kan jeg ikke liiige huske det med rognen - kan man få en opdatering, please?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-12-05 22:56

Jeg tænker altid på busser - DAB.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 12-12-05 23:12

Please---kald mig hvad i vil, men stop mig ikke ned i Molo's stuebassin

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-12-05 23:13

Hanne ja en Toupies veje er uransaglige, så man ved aldrig hvad sådan en kan finde på at gøre

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-12-05 23:31

Hvorfor tror du jeg hoppede af dabj? Forfulgt af kampfisk of elskovssyge cyclider! Næh så hellere heltedøden som udforsker af Molouniverset!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-12-05 23:46

på forhånd god jul herfra også

og - toupier snurrer da bare vildt rundt

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-12-05 23:50

Tak Miritdk

Ja de gør og man ved bare aldrig hvor de ender ......bortset fra, at de aldrig ender på den forkerte side (af glasset, og dækker det ind under "heltedød")

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-12-05 23:58

- ikke svært at undgå at lande på den forkerte side - når begge sider er ens

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-12-05 00:02

Og hvem ved? En dag vil Molos fisk slå sig ned på Mars pga Tedd's kvantespring?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-12-05 02:29

Tak i lige måde Toupie er du ikke lidt tidlig ude jeg har slet ikke gegyndt juleræset endnu har lige modtaget ønskesedler fra dem jeg er gavefod med (på lørdag skal jeg til julefrokost hos lillesøster, jeg støver kagedåserne af, og går det som jeg håber, er de fyldte når jeg drager hjem igen jeg vil lige benytte lejligheden til at ønske jer alle et godt nytår hvor vi på en sober måde kan hjælpe hinanden

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 13-12-05 09:58

Med tak for dine smukke ønsker, Toupie, siger jeg "Tak i lige måde". Hvilket ønske også omfatter I andre Kanduer. I år får I alt, hvad I ønsker jer (HO HO HOOOOO)
Og et fordrageligt nyt år, hvor alle er overbærende, venter lige om hjørnet !!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-12-05 11:57

o.v.n Tak Tidligt ude?! vi er da i dec. måned ikk

Balcanard Tak til dig også Håber i begge får jeres ønsker opfyldt

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-12-05 13:21

Bare du ikke er langt ude

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-12-05 13:40

det er jeg vist ikke

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-12-05 15:03

Det var godt!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-12-05 18:50

Eller højt oppe?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-12-05 18:50

Ved siden af dig selv?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-12-05 18:51

Det kan jo ikke være helt galt at være ved siden af sig selv? Så følges man jo med en fornuftig person eller hur?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-12-05 18:53

Nå nu vil jeg se damer!! Håber de slår de franskmænd! øh franskkvinder?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-12-05 22:18

Nå, det er dér, alle mænd er!

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 15-12-05 22:44

Glædelig Jul til alle ......og på genskriv.

// Toupie