/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Juleudsalg eller hjælp til værdigt træng~
Fra : 3773
Vist : 682 gange
1150 point
Dato : 12-12-05 17:01

Værs'go´

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 12-12-05 17:04

Udsalg på hvad??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-12-05 17:05

points og gamle rundstykker.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-12-05 17:15

Send hellere en check

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-12-05 17:21

Du bør jo give denne flotte gave til den bruger der står som nr. 12 på top 50 jeg er sikker på at han vil sætte pris på at avancere op over dig 3773

//bentjuul

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-12-05 17:24

De seneste 2 måneder har jeg slet ikke været på den eftertragtede Top ti liste, og du ligger stadig no 1 i Musik

mvh dova

ØØØhhh hvad sælger du

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 12-12-05 18:03

Ærlig talt må det sgu da være deprimerende, at være værdig, til hjælp for værdig trængende.
At skulle stå i kø, for at få en pakke julegodter, som andre småbørn kan tjene ved at gå med aviser.
Og de samtaler du skal igennem, bare for at få at vide, at godtnok er du fattig, men du får/tjener 100.- for meget, men du kan jo altid søge næste år...................
Mennesker må, virkelig være desperate/fattige, før de nærmer sig sådanne steder.
Der noget totalt skævt i det lille rige "RIGET" kaldet DANMARK.
Her ville en FATTIGCHEK, være på mere på plads, end så meget andet.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 12-12-05 21:07

ØV-ØV-ØV selv med de 1150 kommer jeg til at mangle 231 for at komme på 50'er listen
Nå, men det er snart jul og i morgen skinner solen og så er der vel ingen grund til at stå i kø

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 13-12-05 01:12

Tusind tak 3773

Det var lige dem jeg stod og manglede, jeg var ellers ved at blive en anelse julestresset.....
Men med den julehjælp er der nu styr på det !!
Nu er kagerne vasket, pakkerne i ovnen, barnet ligger under træet og huset er lagt i seng!
Så nu kan julen bare komme.

GOD JUL.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-12-05 23:05

Jeg er ret sikker på, at jeg har spørgsmål stående åben et sted. Se om du kan finde det 3773 - så forhøjer jeg point

I øvrigt tak for den gode opskrift på juleænder. Den forsøger jeg mig sq med - og lader dig vide, om du kan udsætte din familie for samme procedure næste år..

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-12-05 10:16

Sådan har jeg sgu lavet and siden jeg blev ungka'l. Det duer. Første år alene (næsten alene) var det kun sovsen, jeg måtte lave to gange! Jeg laver nu bare anden om formiddagen. Klipper den op. Og så lige en tur under radiatoren inden den skal på bordet. Så er det kun sovsen og de brunede man står og roder med i sidste sekund! I år har man så godt nok også forlangt at der skal en flæskesteg på. Såehhh. Et par ænder og en gang "orneryg". Der bliver drøn på fars lille køkken.

Er du fattig forarmet og trængende Creamy...????? Ellers kan jeg jo ikke berige dig med aaaalle de dæ'r superpoint!

Accepteret svar
Fra : Rina2

Modtaget 1150 point
Dato : 19-12-05 15:49

Hej 3773

Jeg kom lige forbi og så dit indlæg.

Tænkt da, at jeg må da kunne komme i betragtning, da jeg nærmeste aldrig har deltage i legen om månedens dims og muligheden for en lille ekstra gave i disse tider kunne da være rart.

God jul til dig....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-12-05 16:04

Æhæmn......

Du mit oh livets redningsplanke og hjælpende ånd.

Selvfølgelig er du da i betragtning. Ikke mindst fordi der garanteret er nogen der tror 3773 = Rina (mestendels pga aaaalle de point du har fået af mig)!

Kommentar
Fra : Rina2

Dato : 19-12-05 20:30

Okay, Store ord, jeg har da vist kun hjulpet dig et par gange og fået point for det. Mere er det vist ikke i det.

Men okay, lidt har jo også ret, Ik` ?

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 23-12-05 11:31

Tak for svaret Rina2.

Simpelthen Rina.

....og vil du med ud at høre Party Patrol? Ved du egentlig om de spiller endnu? Ham sangeren røg da vist i folketinget!