/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Ingen Mappeliste i FrontPage!
Fra : stjuma
Vist : 550 gange
200 point
Dato : 12-12-05 16:36

Hej.

Jeg har pludselig listen over Mapper og filer i FrontPage. Feltet/kolonnen er der, men filer og mapper er der ikke. Hvordan får jeg dem tilbage?

mvh

Steen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-12-05 17:47

Hvis du går op i "Filer" og åbner en side eller et websted så vil du kunne se dine filer i mappelisten, men den viser først noget når der er åbnet et websted/fil

//bentjuul

Kommentar
Fra : stjuma

Dato : 12-12-05 17:49

Hej Bent.

Nej det er netop det, den ikke gør. Mappeliste-feltet er der godt nok, men det er helt blankt.

mvh

Steen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-12-05 18:00

Nåh ok - men når jeg går i Filer og åbner en side for et websted så får jeg alle filer og mapper lagt ind mappelisten for det pågældende websted.

Så kan jeg ikke hjælpe desværre for jeg er ingen ørn i Frontpage

//bentjuul

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-12-05 19:16

FrontPage 2000
start FP og den åbner en ny side og viser et panel i venstre side, side/mapper/rapporter/osv
I frontPage laver man altid et websted på sin egen computer først.
Har du også gjort det så åbn dit websted.
filer>seneste websteder>marker et websted
Nu har du en mappeliste til venstre med minimum _private og images og en index.htm

Kommer du til samme resultat eller hvor langt når du

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 200 point
Dato : 12-12-05 19:39

Det er korrekt som de andre skriver, at mappelisten kun kan vise noget hvis der er tale om et oprettet websted.

Hvis du har fået lavet et ikke genereret websted kan du lave det til et FrontPage websted ved at importere.
Åbn Filer, vælg Importer, klik på guiden importer websted,

her er lidt fra FP Hjælp:
Citat
Vis alle

Importere et Websted, en mappe eller en fil
Følg fremgangsmåden nedenfor for at importere en ekstern kilde til Webstedet:

Åbn det Websted, der skal importeres til.
Klik på Importer i menuen Filer.
Vælg det Websted eller de filer, der skal importeres:
Importere en fil fra computeren eller netværket

Klik på Tilføj fil, og find den mappe, hvor filen er placeret.
Marker filen, og klik derefter på Åbn. Filen føjes til listen i dialogboksen Importer.
Gentag trin 1 og 2, indtil du har valgt alle de ønskede filer, og klik på OK.
Bemærk! Hvis du importerer en Microsoft Access-database (filtypenavnet .bdb), bliver du spurgt, om du vil oprette en databasetilslutning og gemme filen i mappen Fpdb. Tilladelserne er angivet for mappen Fpdb. Du kan beskytte databasens fortrolighed ved at flytte den til mappen Fpdb, fordi tilladelserne til mappen Fpdb betyder, at den ikke kan vises i en Webbrowser.

Importere en mappe fra computeren eller netværket

Klik på Tilføj mappe, og find den ønskede mappe i dialogboksen Åbn fil.
Marker mappen, og klik på OK.
Gentag trin 1 og 2, indtil du har valgt alle de ønskede filer, og klik på OK.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-12-05 19:47

Du kan bare spørge ud fra det der for der kan måske dukke spørgsmål op.

Godkendelse af svar
Fra : stjuma

Dato : 13-12-05 10:10

Tak for svaret BjarneD.