/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
trænisser
Fra : snusi
Vist : 3955 gange
100 point
Dato : 12-12-05 14:34

Forleden da vi var ude at køre en tur, så jeg nogle søde nisser som stod rundt om et juletræ i en have. Jeg tror de er lavet af noget træ.
Nogen der evt. ved hvor de kan købes, hvis de overhovedet sælges. Måske er det en privat som selv har lavet dem.
snusi

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 12-12-05 16:41

det letteste er vel at køre tilbage og spørge. du kunne jo være heldig at de sælger af dem.

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 12-12-05 17:00

Hvis det er alm. have-nisser, så har de fleste have-centre dem i rå mængder......ellers har Bilka, A-Z, Føtex osv også et rimeligt udvalg.

Accepteret svar
Fra : vivi1959

Modtaget 100 point
Dato : 12-12-05 17:03

Hej snusi.
På følgende link kan du bestille og købe nisser, som er lavet af træ og står på en pind eller spyd. Der er ingen priser på, men han kan jo kontaktes. Håber, at de kan bruges.
http://www.trubaduren.dk/index.htm
Hvis ikke den går direkte på siden med alle billederne på, skal du gå ind i den kategori, som hedder: "Kramboden"
Mvh Vivi

Godkendelse af svar
Fra : snusi

Dato : 12-12-05 18:56

Tak for svaret vivi1959.

Det er lige de nisser jeg tænker på

Mvh

snusi

Kommentar
Fra : vivi1959

Dato : 12-12-05 19:43

Det var da godt. Tak for pointene.
Mvh Vivi