/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
opslagstavler
Fra : hubi
Vist : 446 gange
50 point
Dato : 12-12-05 14:23

hey jeg skal have et opslagstavle, men ikke bare en almindelig en... nogle der kender nogle der laver nogle specielle opslagstavler gerne i jern... evt hmemmeside

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 12-12-05 14:28

Hvad med at lave den selv. finde et stykke billigt jern et sted, måske på lossepladsen (hvis du spørger pænt kan du sikkert få et stykke), så selv skære det til og lave en træ ramme ;)

Kommentar
Fra : hubi

Dato : 12-12-05 14:33

havde jeg os tænkt på men, sys hellere at jeg vil have det fra en designer....

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 12-12-05 14:36

oki. Prøv evt et byggemarked eller Ikea

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 12-12-05 15:12

Hvad skal du bruge den til, siden du ønsker en speciel, - det skalman jo ligesom vide lidt om, - for at råde i den rigtige retning.
Ammitz

Kommentar
Fra : hubi

Dato : 12-12-05 15:16

jeg skal bruge den til mit værelse... mit værelse er i forvejen indrettet med lidt designer ting så det er lidt specielt, derfor ønsker jeg at opslagstavlen også skal være speciel

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 12-12-05 15:27

Hva med magnetisk maling. det er da også sejt

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 12-12-05 15:27
Kommentar
Fra : alka

Dato : 12-12-05 15:35

En gammel køleskabsdør er perfekt!

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 12-12-05 15:36

hehe ja jeg kender en der ville være anderledes og tog en gammel bildør, omlakerede den og brugte den. ret sejt egentlig gg