/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Eftermontering af universal fartpilot
Fra : Tobster
Vist : 11143 gange
100 point
Dato : 12-12-05 09:44

Kan det lade sig gøre i en Alfa 156?
Er det svært? Er den på nogen måde forberedt til det?

Jeg så sådan en fartpilot der var lavet som en gearknop. Ret smart at have knapperne der lige ved hånden...

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 12-12-05 10:59

du kan få en trådløs fartpilot som du sætter fast på rattet. den sidder ind i rattet og kan placeres så den ikke generer under drejning. den bruges bla. i mange ford-modeller.
jeg har selv en i min nye focus, og den fungerer helt perfekt

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 12-12-05 11:05

Hvordan kobles denne til? Kan man selv gøre det?
Hvad er prisen for sådan én?

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 12-12-05 11:17

kender ikke pris eller monteringsmåde, da den var monteret da jeg købte bilen. men prøv at spørge hos ford. måske kan den også fåes hos t hansen og så må der jo være en monteringsvejledning med

Kommentar
Fra : mussen1111

Dato : 12-12-05 12:45

Du kan købe den her:
http://www.jariauto.dk/shop/default.asp
http://www.pr-design.dk/shop/default.asp?ProductID=2177

Men den med gearknoppen har jeg købt og syntes også det var smart men har dog ikke monteret den endnu.
hvis jeg skulle vælge idag ville jeg også vælge den trådløse.
Da jeg ikke lige kan finde udad og få ledninger ned gennem gearstangen.

Kan ikke lige finde link til montage.
produktet hedder LITE-ON AP500

Kommentar
Fra : mussen1111

Dato : 12-12-05 12:55
Kommentar
Fra : akaup

Dato : 01-01-06 14:41

Bare klø på - det er ikke så svært - tog mig ca 3 timer at montere AP50 modellen i min Micra.
Ganske fin pilot til 1100 kr! Tror ikke din bil er forberedt til det - har den elektronisk speeder, eller kabel?

Mvh. Akaup.