/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Potespray
Fra : KSGP
Vist : 855 gange
100 point
Dato : 11-12-05 22:28

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvor man (gerne butik i KBH eller internettet) kan købe potespray ? Det skal IKKE være potevoks/stift/salve e.l.!

MVH
KSGP

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 11-12-05 22:38

Pfosan Potespray 150 ml. Kr. 61,50 http://www.foderlageret.dk/product_info.php?cPath=29_18750&products_id=21996

det er fundet på nettet.
MVH Bevi54

Kommentar
Fra : vesterbo

Dato : 11-12-05 22:45
Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 11-12-05 23:58

Jeg har god erfaring med Aloe Vera til hunde... Mange dyrlæger henviser til dette produkt da det ikke er tilsat tilsætningsstoffer og hunden tåler det både ind og udvortes. Desuden er det helende, kølende og lindrer ved svien og kløen.
Der står:
ALOE VERA ANIMAL CARE er naturprodukter UDEN tilsætning af parfume, sprit eller farve.
ALOE VERA ANIMAL CARE SPRAY 99,5% Active-Aloe er, ligesom ALOE VERA ANIMAL CARE GEL med 98% Active-Aloe, et uundværligt plejeprodukt til dine kæledyr eller husdyr.

Det kan f.eks. være hundpoter der lider overlast om vinteren.

http://www.aloevera.dk/dk.htm

kig under produkter til dyr!

Kommentar
Fra : KSGP

Dato : 12-12-05 23:29

Hej igen.

Den fra Foderlageret havde jeg allerede fundet via Google, men det er ikke den jeg leder efter.

Aloe Vera-sprayen er mere beregnet til behandling når skaden er sket og ikke som forebyggende beskyttelse, så den kan ikke bruges.

Håber der er en anden der kan hjælpe...????

MVH
KSGP

Kommentar
Fra : vesterbo

Dato : 12-12-05 23:32

er det en bestemt, du søger?

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 12-12-05 23:41

Tja altså aloe veraen er også forebyggende da kulden ofte fører til tørre og sprækkede trædepuder hvorved salt trænger ind og irriterer poterne mere. Desuden utørrer saltet også poterne og aloe fugtighedsspray og gel kan bruges både før og efter.

Jeg fortsætter i hvert fald med at bruge dette.

Held og lykke med din fortsatte søgning

Kommentar
Fra : vesterbo

Dato : 12-12-05 23:46

Jeg fandt også denne:

http://www.zoonett.no/V2-Hund.htm

786   Potespray Gimborn    kr. 66

Jeg kender den ikke selv, så jeg ved ikke, hvor god den er.

Accepteret svar
Fra : vesterbo

Modtaget 100 point
Dato : 12-12-05 23:59
Godkendelse af svar
Fra : KSGP

Dato : 13-12-05 00:14

Tak for svaret vesterbo.
Det var lige præcis den jeg ledte efter

Kommentar
Fra : vesterbo

Dato : 13-12-05 00:34

selvtak KSGP