/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
sprogklasser
Fra : shallowbay
Vist : 841 gange
50 point
Dato : 11-12-05 21:51

davs. Er der ikke noget der hedder aftenskole, et eller andet hvor man måske kan melde sig til og lærer japansk? Jeg ved godt alt det der med "svært sprog" og det der

Kommentar
Fra : Thai_dk

Dato : 11-12-05 21:58

ved ikke hvor i landet du bor. søg i google på aftenskole japansk, så kommer der en del links
Held og lykke

Kommentar
Fra : shallowbay

Dato : 11-12-05 22:28

bor i jylland

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-12-05 22:46

Ja, aftenskoler er jo noget der laves med støtte at kommunen. Så hvis der ER kurser i din kommune, burde du have fået information om det. Jeg kan kun sige at du skal ringe til kommunen eller kigge på deres hjemmeside.

Det er sådan man gør for at finde ud af OM der er aftenkurser i ALT MULIGT. Jeg tror ikke at der findes aftenkurser i Japansk, det er som du selv siger et "lidt" svært sprog. Vil du lære noget om japansk, skal du nok være lidt mere iderig. Altså søge på nettet og finde noget om japan. Jeg tror som sagt IKKE at der findes aftenskolekurser i japansk.

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 50 point
Dato : 12-12-05 07:25

Held og lykke med at lære japansk
http://www.aofsilkeborg.dk/htm/b_information.php
Startdato 18.01.06

Fjernundervisning kunne også være en mulighed
http://japansk.homepage.dk/Intro%20til%20japansk/demo/flexjapanskforside.htm

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-12-05 07:43

Flot Balcanard - Det troede jeg som sagt ikke. Men det var da rart at blive belært.

Så må vi jo bare håbe at shallowbay bor i nærheden af Silkeborg.

Godkendelse af svar
Fra : shallowbay

Dato : 17-01-06 09:06

Tak for svaret Balcanard.