/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvor findes en seriøs udbyder UDEN fri t~
Fra : killermaster
Vist : 480 gange
100 point
Dato : 11-12-05 21:33

Hejsa

Leder efter en udbyder, men UDEN fri trafik, hvem kan levere dette til en ordentlig pris ?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-12-05 21:35

inet.dk kan levere den service.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-12-05 21:38

http://find-webhotel.dk
Du finder nok nogle, men hvorfor lige uden?

Kommentar
Fra : killermaster

Dato : 11-12-05 21:41

Et webhotel UDEN priser og trafikbetingelser ??

Tror jeg ikke lige de kan honorere.

Kommentar
Fra : killermaster

Dato : 11-12-05 21:44

BjarneD.

derfor :

http://www.webhostingdanmark.dk/trafik.php

Mere info er vist unødvendig. Og din link er jo ikke svar på mit spørgsmål, du må jo kunne anbefale en eller to, udfra et kritierie ?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-12-05 21:50

killermaster - Ja hvorfor egentligt uden? Hos Inet.dk og sikkert også mange andre steder KAN du købe et WEB-hotel uden fri trafik. Du kommer så til at betale et beløb pr. forbrugt antal Mb-forbrug. Inet.dk leverer en oversigt over al trafik, så du kan se hvem der har været inde og hvornår. Du kan også se hvor stort forbruget har været, og vil KUN blive faktureret for aktuelt forbrug. Så kontakt firmaet på Inet.dk og tal med dem om det.

Men som Bjarne siger, KAN du også finde andre firmaer der leverer samme service.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-12-05 21:50

Kan du ikke bruge dit eget killermaster ????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-12-05 21:52

Læs nu dit eget spg. grundigt. Uden fri trafik er bogstavelig talt med begrænsninger og har ikke noget at gøre med, at de fleste faktisk har trafikbegrænsninger. Nogen kalder det bare ubegrænset trafik, men det er det samme - de vil opsige aftalen hvis du får for meget trafik.
Det du mener er vel at du vil have en udbyder uden trafikbegrænsning og jo de findes, men de tager sig godt betalt for.
Dit spørgsmål nævner ikke noget om gratis, men en ordentlig pris og det er jo relativt for det må jo være i forhold til den ydelse der sælges.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-12-05 21:57

Jeg tror, at bentjuul har fat i pointen der. Et reklamefremstød måske?

Kommentar
Fra : killermaster

Dato : 11-12-05 22:05

Bent Juul....
Simpelthen fordi, jeg godt vil vide hvad konkurrenterne tilbyder, det er der vel intet forkert i og samtidig teste jeres viden af om i bare jagter point eller virkelig ved hvad i svarer på.....

Arne Jakobsen....
Du kryber uden om mit spørgsmål, jeg synes f.eks. webhostingdanmarks oversigt er til at forstå.

BjarneD
Nej, jeg ville se markedet med trafikgrænser, og hvilke i kender fra positiv omtale, så der står rigtigt. Og nej de rigtige tager sig ikke godt betalt....
De findes mig bekendt til ca. 9 kroner ex. moms, det er da ikke dyrt.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-12-05 22:10

Hvis du vil spørge ærligt kan du forvente ærlige svar!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-12-05 22:11

killermaster - Jeg fjerner fluebent nu. Jeg har givet dig de opl. jeg havde lyst til.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 11-12-05 22:16

killermaster skrev "...og samtidig teste jeres viden af om i bare jagter point eller virkelig ved hvad i svarer på....."
Test vores viden??? Hvorfor dog det?? Hvis du ikke stoler på hvad der skrives eller har forstået ideen med kandu.dk så må det bedste da være, at lade være med at stille spørgsmål herinde. Hvis jeg svare på noget jeg ikke ved en skid får jeg ikke points, og således dør argumentet om point-jagt. Og hvorfor toner du ikke rent flag i dit første spørgsmål???? Det andet lugter af fusk.

En noget useriøs SWAT analyse du har gang i...

Hovedrystende kandu hilsner...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-12-05 22:18

Vel talt, taliskoko.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-12-05 22:47

killermaster

Husk osse på, at "inet.dk" er det firma som pointarne selv er ansat i (som tung i arbejde formentlig loool)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-12-05 22:47

Der findes da flere som kan levere den ægte vare til en god pris.
Nu er dette jo ikke et annoncemarked, så det vil være forkert af mig hvis de fire største med ægte fri trafik bliver nævnt i denne forbindelse.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-12-05 01:08

Om jeg fatter en brik !

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 12-12-05 02:49

http://www.i123.dk/
Fri trafik 9.- pr måned, 500 mb, bruger det selv.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-12-05 03:03

http://web10.dk
Fri trafik 9.- pr måned, 1000 mb, bruger det selv.

Man kan så selv frivilligt, betale for trafikafgift, bare sæt det ind på min konto

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-12-05 03:18

Anvendelse af diskplads og systemressourcer
Den allokerede diskplads er beregnet til websider, e-mail og database. Web10 tillader ikke anvendelse af diskplads til lagring af større filer til download, streaming media eller opmagasinering af materiale, der ikke er tiltænkt brug i forbindelse med websider, e-mail eller database. Web10 tilbyder fri trafik på abonnementet, såfremt indholdet stemmer overens med ovenstående, og såfremt trafikken ikke belaster maskiner og netværk i urimelig grad. Det er ikke tilladt at bruge diskpladsen til materiale af ulovlig eller anstødelig karaktér, herunder ulovligt kopieret software, musik, tekst, billedmateriale og ligndende samt pornografisk, racistisk eller diskriminerende materiale. Sker dette, vil abonnementet uden varsel blive lukket, og kunden vil blive faktureret for den mængde trafik, der har været anvendt til at overføre materialet. Derudover vil forseelsen blive anmeldt til de relevante myndigheder. Brug af scripts/programmer er tilladt i det omfang, at brugen ikke medfører et urimeligt stort ressourceforbrug på maskinerne, og at scripts/programmer på ingen måde benyttes til at tilegne sig adgang til andre filer eller informationer på maskinerne end kundens egne. Der henstilles generelt til, at kunden er bevidst om det faktum, at alle systemressourcer deles med øvrige kunder, og at kundens brug af systemressourcerne sker under hensyntagen til dette.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-12-05 03:39

Citat
De fleste Webhosting-tilbud tilbyder fri trafik. De færreste leverer det i praksis. En stor del af vores kundetilgang kommer fra de større webhostingfirmaer, hvor kunden, ofte på trods af sølle trafikbehov på under 5-15GB data pr. måned, er blevet bedt om at finde en anden udbyder.

Hos os er der ingen gummiparagrafer. Tværtimod skilter vi med vores smertegrænser. De ligger på niveau med suite-størrelsen. På den facon skal man i en Suite 100 forbruge over 100GB data pr. måned inden vi så meget som overvejer at nævne det for kunden. Det kalder vi DK's bedste grænser.

Mere enkelt kan det ikke være.

Og så for sølle 100kr/md.
Der er jo kun sølle 1500kr.

Jeg spilder åbenbart de 135kr. som jeg betaler om året, hos web10, hvor jeg sidder på en linie med pt. 1.25Gb.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-12-05 03:48

glemte lige at nævne, at jeg også benytter http://b-one.net
500mb. ingen subdomæner, fantastisk godt online editeringsværktøj, smtp server.
og
Citat
Trafik er et udtryk for, hvor mange ressourcer, besøgende på dit website og din brug af e-mail trækker på serveren.

B-one tilbyder sine kunder fri trafik.

135kr/år.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-12-05 03:52

Netværk & systemer:
Til trods for den lave pris er der aldrig lavet kompromis med kvaliteten. Samtlige servere er af bedste Hewlett-Packard-kvalitet med redundante strømforsyninger, spejlede scsi-diske, som der tages ekstern bånd-backup af dagligt.

Systemerne er placeret i privat serverrum hos Interxion i Danmark. Serverrummet har redundante strømkredse, batteri-backup, dieselgeneratorer og Vesda (Very early Smoke Detection Alarm) røg-alarmsystem.

Vores backbone er fiberbaseret med redundant infrastruktur. Den samlede båndbredde er på nuværende tidspunkt 2 x 1 Gigabit multi-homed tilsluttet og er forbundet til 3 internationale carriers, Global Crossing, Deutsche Telecom og Level3 samt Danske Internet eXchange.

Kommentar
Fra : killermaster

Dato : 12-12-05 12:52

Jaja Natmad

Problemet er jo netop, at dette er salgsgas for at lokke kunderne i biksen, når det så går galt står kunderne uden en skid.

Kig i denne nyhedsgruppe :

dk.edb.internet.udbydere.webhotel

http://groups.google.com/group/dk.edb.internet.udbydere.webhotel/search?group=dk.edb.internet.udbydere.webhotel&q=web10&qt_g=1&searchnow=Search+this+group

Så kan du jo selv se hvad folk mener om web10 og andre med fri trafik....

Mogens

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-12-05 13:01

Hmprff.. Hvem sagde salgsgas?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-12-05 13:11

killermaster> Din tro på folk virker meget lille. Nu er det anden gang i denne tråd du udtrykker mistillid.!!!!!

Igen... Hovedrystende kandu hilsner fra en meget tilfreds Surftown kunde...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-12-05 13:22

taliskoko - vi gennemskuede ham jo hurtigt - og at han er så naiv at tro det drejer sig om ubrugelige point, fortæller hvilket niveau killermaster bevæger sig på.

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 12-12-05 14:48

Citat
og samtidig teste jeres viden af om i bare jagter point eller virkelig ved hvad i svarer på.....

Læg mærke til, at hvis der skrives et indlæg, bliver det konverteret til en kommentar. Så noget egentlig svar er der ikke.

Ps. Måske har du nu testet, og fundet ud af, at det vigtigste her i dette forum......
..............sipelthen er den store point-jagt.

Kommentar
Fra : killermaster

Dato : 12-12-05 14:52

Hej Eyvind

ja ja min ven, der fik du endnu engang ret og se hvordan de fnyser....

Specielt BjarneD er glad for sit fnyseri

Godkendelse af svar
Fra : killermaster

Dato : 12-12-05 14:53

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-12-05 15:50

Jeg er udemærket tilfreds med web10, og har da også haft småting at klage over,
tingene har altid været i orden inden for meget kort tid, ellers havde jeg da flyttet mine domæner.
Skulle jeg få brug for mere end de til tider store mængder trafik, kunne det jo også være ens udbyder der klagede,
din måde virker som sofanet, og er sikkert god for dig, og jeg er da glad for at du træder frem.
For jeg ved nu at det ikke er webhostingdanmark jeg ville henvende mig til.

Jeg 'fnyser' gerne sammen med BjarneD, og tænker om det er din fremtidige måde at behandle kunder på.
Det ligner nu mere , den store pengejagt.
det er jo ikke dit behov der skal dækkes, men brugerens, se dig dog omkring, og læg mærke til hvad folks behov er.!

Ja såén er det!
God nat og sov godt !!!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-12-05 15:52

Glemte !
Hvem faen gider at jage 100p. hvad tager du os for.!

Væk med fluebenet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-12-05 15:55

Kommentar
Fra : killermaster

Dato : 13-12-05 11:21

natmad og intet andet.....Slurp og det er væk

Jeg sakser lige lidt i dit indlæg :
"....Skulle jeg få brug for mere end de til tider store mængder trafik, kunne det jo også være ens udbyder der klagede...."

Hvad mener du lige ?

Lidt mere sakseri :
"...det er jo ikke dit behov der skal dækkes, men brugerens, se dig dog omkring, og læg mærke til hvad folks behov er.!"....

Korrekt, derfor også denne undersøgelse, længere er den ikke.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-12-05 16:09

Dette var faktisk i usynlige citationstegn ""
Citat
Ps. Måske har du nu testet, og fundet ud af, at det vigtigste her i dette forum......
..............sipelthen er den store point-jagt.

Altså en omvendt kommentar.