/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Jeg HADER sudoku!
Fra : epidedymittis
Vist : 1005 gange
1 point
Dato : 11-12-05 17:30

Jeg HADER sudoku!

Jeg HADER at man bare ta'r imod en virkelig SIMPEL, STYG og på mange områder DÅRLIG form for underholdning fra Japan.
BARE fordi japanesere i mange TUSIND år har hygget sig med at løse denne form for simpel KRYDSORD, behøver vi danskere da ikke ELSKE det!?
Det kan ikke passe, at SUDOKU er mere værd/sjovere/bedre end en god gammeldags kryds og tværs? Hvordan kan det være, at vi europæere lader os STYRE, og nærmest bliver LIDERLIGE af en simpel, og 100% kedelig TRADITION fra JAPAN?
ALT det GODE i ALLE aviser som f.eks. KRYDSORD, TEGNESERIER, LYKØNSKNINGER, DØDSANNONCER OSV, er erstattet af SUDOKU!
Det ENESTE der sælger aviser nu om dage er, HVOR MANGE SUDOKUER der er på bagsiden, - og alle andre steder i avisen. Det er IKKE langt fra at aviserne har skidtet på FORSIDEN! AD!

Findes der en sudoku HADESIDE? - HVIS der gør skriver jeg mig på listen!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-12-05 17:35

Min kone synger med.

Accepteret svar
Fra : Trine08

Modtaget 11 point
Dato : 11-12-05 17:43

lol
Ja, jeg hader det sgu også.... verdens mest kedlige tal leg...gaaaab
Jeg har en kamerat der syntes det er fedt, og han kan virkelig sidde og TALE om det...
TALE OM DET ...til mig ???? og han fortæller lystigt om hvordan 6 og 9 så passede sammen.. og hvor utroligt det var,,,og hvor spændene det havde været :S
Han kan slet ikke fatte hvor lidt det intresere mig !!!
jeg er hamrende ligeglad..

Jeg skriver også gerne under.

Kommentar
Fra : camho

Dato : 11-12-05 17:44

Hold da op for et surt opstød. Jeg forstår da slet ikke du gider bruge krudt på det!!!! Når nyhedens interesse har lagt sig....så bliver alt sikkert som "i gamle dage", sådan plejer disse dille-ting jo at ende. Hvorfor ikke prøve det? Måske japanerne pt løser krydsord!!!!!!

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 11-12-05 17:47

Japanere kan sgu da ikke løse krydsord??? Har du set deres alfabet????

Det er der da INGEN der kan finde ud af!

Kommentar
Fra : camho

Dato : 11-12-05 17:49

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-12-05 17:50

Trine din ven er da fræk, han taler ikke om soduko men
om sex, en 69-er.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-12-05 18:34

Trine: Hvis de går og driller dig,
skal jeg nok komme og hjælpe dig.
Keldd

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 11-12-05 18:34

Jeg HADER kryds og tværs og sudoku, men jeg elsker hjernevrideropgaver

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 11-12-05 18:41

Teil< lol du siger noget.

Tak Keldd, du er altså en ven i nøden. Glædelig jul tig dig også [Glædelig jul] <------ håber den virker

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 11-12-05 19:16

Jeg synes soduko er sjovt, fordi der endelig er noget med tal, jeg kan finde ud af. Man høvs ikke at vide noget på forhånd og man kan koble hjernen helt fra mens man løser den. At det er blevet sådan en landeplage er jeg sådan set fuldstændig bedøvende ligeglad med - jeg spekulere kun på underholdningsværdien for mig selv.

Der skal jo være lidt for en hver smag, ikke sandt?

Meeeen ligefrem at tale om sodukoens løsningsmuligheder.... arrrhhh, der sætter jeg godt nok grænsen. Det er det alligevel for kedeligt et samtaleemne til. Specielt i disse tider, hvor partiet Venstre sådan disker op med det ene samtaleemne efter det andet

Vaxen

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 11-12-05 19:40

Kan man bruge det ord ,Hade .om et uskyldigt Sudoko spil

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-12-05 20:01

Epi........ Så kan du og din kone jo bare holde snotten væk fra alt der har med lortet at gøre. .............

Hvor svært kan det være..............???????????????????????????????

Jeg synes at det er helt fint for de der KUN kan noget med TAL...................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De der, som du og jeg kan lidt mere, kan vel også selv finde ud af at more sig på andre måder.

Så HVIS du er så helvedes klog, så bevis det ved at holde din mund og lad disse dumme Sudoku-elskere have deres lille dumme spil i fred for sure stoddere som dig. Find dig noget andet og bedre at bruge din tid på, end at brokke dig over andres små fornøjelser.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 11-12-05 21:10

Tak fordi du gider blande dig arne. Det var lige det der manglede..

Hvem siger jeg har en kone?? Er det normalt at være gift som 19-årig?

Du skal bare holde din kæft arne, det ENESTE du kan, er at genere andre.
-Og så er du cæggart os maged go til at stave! HURRA FOR DET!

Hvad får du ud af at nedgøre " de der KUN kan noget med TAL" ?

BLand dig udenom, hvis du ikke har noget fornuftigt at sige!

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 11-12-05 21:11

Og jeg har ALDRIG kaldt sudokuelskere dumme, - Det er DIG der gør det Arne!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-12-05 21:25

Epi... Som flere andre allerede HAR sagt til dig, så er dit spørgsmål noget lort:

Når du bruger ord som:

HADER sudoku!

SIMPEL, STYG og på mange områder DÅRLIG form for underholdning fra Japan.
100% kedelig TRADITION fra JAPAN?
Det er IKKE langt fra at aviserne har skidtet på FORSIDEN! AD!

Findes der en sudoku HADESIDE? - HVIS der gør skriver jeg mig på listen!

Så ER det altså dig der bruger grimme ord om andre mennesker Epi................

Lad dog folk elske Sudoku i fred. Hvad helvede rager det dig????

Med hensyn til at sige noget fornuftigt............... HA HA HA HA . Synes du selv at denne tråd er bare lidt fornuftig.

Epi..... lav dog en lille hyggelig tråd, i stedet for at lave en HADETRÅD. Det er jo det du har gjort.

Kom igen din lille dumme drengerøv. Mig skal du sgu ikke pisse på.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-12-05 21:26

Mini sudoku
[1] [ ]
[ ] [1]
Og for de lidt øvede.
[1] [ ] [3 ]
[ ] [ ] [ ]
[ ] [3] [ ]
For de meget øvede
[ ] [ ] [ ] [ ]

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 11-12-05 21:45

Arne - Jeg håber du er den ENESTE der ikke har indset, at jeg kun skriver det for at provokere.

Og tak til dig arne(IGEN). Endnu engang har det virket..

THUMBS UP MATE!

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 11-12-05 21:48

Forøvrigt er jeg 100% sikker på at du er hammer-misundelig! Du ønsker inderligt, at det var DIG der havde fundet på, at skrive det modsatte af hvad de fleste mener, om sudoku. Bare ærgerligt gamle-arne. Dér kom jeg først.. (Igen!)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-12-05 21:48

Tag dig ikke af lillearne LOL

Han ser ikke så godt (læste at du har en kone)
Han hører heller ikke så godt (han har aldrig fattet et vink med en vognstang)
Og hånden på hjertet ..Jeg tror sq heller ikke, at han lugter særlig godt LOL

Så fred være med ham

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 12-12-05 16:23

En søgning på google : soduko hate club, giver mange resultater, det er som en massepsykose på hele jorden !!!!!
U DO SUK

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 12-12-05 16:42

Hvor blir' arne af?? Tør han ikke længere sige noget?? Kan du ikke tåle modstand arne?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-12-05 19:36

Har i løst mine sudoku'er...............eller er de alle for svære.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-12-05 19:38

Alt for svære

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-12-05 20:50

Ok her er så lidt hjælp til den første..............det er samme tal der skal stå i de to felter.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-12-05 21:09

Nope, det hjælper ikke en skid Eyvind

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-12-05 21:15

Hmm. så har jeg nok lavet en fejl - det er ellers mig der laver dem til japanerne.
Det er måske årsagen til alle disse hadesudokusider.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 13-12-05 15:02

Hvor blev dumme-arne af?? Han tør nok ikke svare længere..

JEG VED DU LÆSER DET HER ARNE.....!

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 15-12-05 23:28

Tak for svaret Trine08.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 15-12-05 23:43

Selv tak.

Ps. hadetråde er da 10 gange sjover end hyggetråde