/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Extern 2,5" HD til Autoradio
Fra : colourblind
Vist : 474 gange
100 point
Dato : 11-12-05 13:09

Jeg har set at man nu kan få autoradioer med usb-indgang. Er der nogle der ved om man kan tilslutte en extern 2,5" Harddisk til sådan en indgang og afspille sin mp3-musik derfra?

Accepteret svar
Fra : Brommi

Modtaget 100 point
Dato : 11-12-05 15:00

burde man kunne.. men er desværre ikke sikker :S måske er der en der har prøvet det herinde
->Brommi

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-12-05 15:54
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-12-05 15:57

Men mon ikke det mest er beregnet til et USB memory stick eller en mp3 afspiller? Du skal jo osse ha extern strøm til harddisken!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 11-12-05 16:08

Det var lige mine ord tedd!
Jeg har set, at aldi har en transportabel radio, og har også haft en bilradio, hvor der kunne tilslututtes et SD kort og et memorystick, ud over at cd maskinen kan klare wma og mp3.
Det er en god løsning, men tiden giver nok nye muligheder, som vi endnu ikke kender.

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 11-12-05 16:19

Jeg vil nermere sige at problemet ligger i harddisken.. den kan på sigt ikke tåle alle de vibrationer der kommer fra bilen. så dens levetid blir betydelig lavere. Der er naturligvis forskel på diske.. meeeen
fordelen er at diske ikke er ret dyre længere

Godkendelse af svar
Fra : colourblind

Dato : 02-08-06 13:45

Tak for svaret Brommi.