/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Canon EOS 20D
Fra : Vagn9700
Vist : 639 gange
20 point
Dato : 11-12-05 00:30

Jeg har lige købt dette kamera, og brugsanvisningen er på FRANSK.
Findes den på Dansk - og hvordan får jeg fingrene i den ?

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 30 point
Dato : 11-12-05 00:46

Selvfølgelig findes den på dansk, Gå over på www.fotokritik.dk og spørg i deres debatforum.
Keldd.

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 11-12-05 08:05

du kan på dette link hente den på engelsk
http://www.digital4all.dk/shop/default.asp?setlng=26&productid=688182

Kommentar
Fra : severino

Dato : 11-12-05 16:02

Det er en mangel på importørens og forhandlerens moral. I følge lovgivningen skal der med et så avanceret udstyr, medfølge en dansk vejledning. Her har Canon svigtet.
Jeg ville aldrig købe et produkt, hvis ikke der var en forstålig vejledning til det.

Alternativet var en Fransk/Dansk ordbog og en varm kartoffel

Kommentar
Fra : lally

Dato : 12-12-05 10:23

hej vagn9700.

her kan du købe en brugsanvisning til dit kamara www.canon.dk/

hilsen lally

Godkendelse af svar
Fra : Vagn9700

Dato : 12-12-05 12:56

Tak for svaret Keldd - jeg har besøgt siden, som er helt ok

MVH VAGN

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-12-05 15:19

Godt du fandt noget du kunne bruge,og få nu et ordenligt objektiv til apparatet, jeg mener Canons
proff objektiver, kaldes L objektiver, held og lykke.
Kig på de forskellige fotografer på FK, der er altid lidt at hente.
Hilsen Keldd.