/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
Yaws lønprogram ?? (1000 point)
Fra : sniperdk
Vist : 1673 gange
10 point
Dato : 10-12-05 03:25

Fra 1. januar er der nye ATP satser og det kan man (jeg) ikke ændre i programmet....

Jeg har forsøgt at kontakte Yaws, men han svarer ikke. Jeg vil så gerne beholde programmet eller evt få et nogenlunde magen til.

Er der nogen der kan ændre det eller ved hvordan jeg får et tilsvarende med nye ATP satser indbygget ??

Jeg forhøjer point til 1000 til den der kan hjælpe med en god løsning !

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 10-12-05 05:56

skil evt programmet ad med en hex editor eller decompile den

--------------------------------------------------
kan man få linket til evt en download side ????

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 10-12-05 08:19

Et godt råd. Du skal købe et program hvor du selv kan indtaste diise tal.
Ikke købe et program du ikke selv kan rette i, men det er vel fordi du har fået det billigt. Nu kommer problemerne.

Med venlig hilsen
hawaii7

Accepteret svar
Fra : Leo.pedersen

Modtaget 5 point
Dato : 10-12-05 10:50

Hej sniperdk

Jeg kender ikke det program du bruger, men jeg kan varmt anbefale www.danlon.dk

Det er webbaseret, er let at bruge og koster kun kr. 15 pr. lønseddel, der er ikke yderligere udgifter eller oprettelsesgebyrer.

Jeg bruger det ved 8 af mine kunder, og har aldrig haft problemer.

Der er åbenlyse fordele ved at bruge et webbaseret, bl.a.:

Det er altid opdateret.
Du kan udføre lønbehandling fra alle internet pc'er i verden
Ved problemer, så sender du blot en e-mail til dem, og de svarer inden for en time (normal kontortid). Har selv spurgt flere gange, og altid fået hurtigt og godt svar.

Når du har godkendt løbberegningen, så er dine opgaver slut, DanLøn overføre løn, sender e-mail med lønseddel til alle ansatte, sender en SMS om at der er beregnet løn, betaler A-skat, AM-bidrag, ATP, feriepenge m.m. samt indberetter de CPR numre hver måned og den årlige indberetning og henter oplysninger om skattekort i efteråret.

Det er let at komme i gang, læs deres vejledning, udfyld to blanketter og cirka en uge senere kan du udføre den første lønbehandling.

Venlig hilsen

Leo Lund
www.erhvervsbogforing.dk

Kommentar
Fra : Leo.pedersen

Dato : 10-12-05 10:54

Hej igen

Jeg glemte at nævne, at efter lønbehandling, så kan man downloade en fil, så man kan bogføre i en del finansprogrammer, bl.a. C5.

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 10-12-05 13:47

huntermis : Næhh det er vist ikke til at finde mere, før lå det på www.yaws.dk

Hawaii7 : Ganske korrekt, det var ikke bare billigt men GANSKE GRATIS !! Jeg vil ikke benytte dyre forkromede programmer når jeg kun har én ansat.

Leo.pedersen : Jeg vil afprøve programmet og se om det dur...

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 10-12-05 14:35

Leo : Jeg syntes ikke den lægger feriepenge på, kan hverken se det i saldo eller i beregningen af AM-bidrag ??

Kommentar
Fra : Leo.pedersen

Dato : 10-12-05 15:14

den beregner fint feriepenge, du skal blot sætte det op under den enkelte medarbejder menupunkt "Ferie og SH"

Under virksomhed kan du i menupunktet tilpasning sætte nogle generelle ferieregler op.

DanLøn håndterer alle de regler jeg kender inden for feriepenge og SH betaling.

Venlig hilsen

Leo Lund
www.erhvervsbogforing.dk

Godkendelse af svar
Fra : sniperdk

Dato : 07-01-06 13:45

Tak for svaret Leo.pedersen.
Jeg fik aldrig et ordentligt svar på det jeg spurgte om, men dit bud kom nærmest så derfor accepterer jeg dit svar. HAR kigget på danløn, men jeg vil helst lave det selv.