/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
terrarie salg
Fra : sabelfisk
Vist : 1641 gange
50 point
Dato : 10-12-05 00:45

Hej er der nogen der kan fortælle mig hvor der er et forum for salg af brugte terrarier? Jeg har 2 stk med alt hvad der skal bruges, men jeg ved ikke hvor jeg kan sætte dem til salg. Der er ikke rigtig noget respons fra den blå avis.....
Jeg vil gerne af med dem, og til en rimelig pris, udstyret i sig selv er det værd. Så hjælp...

Kommentar
Fra : vivi1959

Dato : 10-12-05 01:02

Hej sabelfisk.
Gå ind på www.qxl.dk og opret dig som medlem (det er gratis). Når du er blevet medlem, kan du købe og sælge som du har lyst. Det koster et mindre gebyr til qxl. Alt mellem himmel og jord bliver solgt på qxl. Jeg bruger det selv til begge dele og kan kun anbefale det. god weekend.
Mvh Vivi

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 10-12-05 01:04

Altså... jeg har flere gange solgt og købt terrarier i dba hvor det lykkes fint, men måske kan du prøve de større krybdyrhandlere som aqua fauna i valby eller nogle lokale alt efter hvor du bor... for de køber også brugt ind imellem enten til eget brug eller videresalg. De plejer bare ikke at give så meget for dem. Ellers kan du oprette en annonce i www.guloggratis.dk samt www.markedspladsen.dk
Sidste løsning kunne være http://www.nhf.dk/ramme3.html

Held og lykke

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 10-12-05 01:07

Vivi1959...
qxl er jo en auktionsside... har brugt den meget selv men lige til dette formål tror jeg ikke det går. Desuden er der heller ikke meget af den slags derinde og lige p.t. kun et enkelt så jeg tror ikke folk kigger der!
Men måske et forsøg værd!!! Ved det ikke...

Kommentar
Fra : NOzone

Dato : 10-12-05 01:41

Prøv www.guloggratis.dk

Den har virket for mig

Kommentar
Fra : NOzone

Dato : 10-12-05 01:41

Sorry... Havde ikke set der var linket til den

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 10-12-05 09:18
Kommentar
Fra : sabelfisk

Dato : 10-12-05 21:33

Tak alle jeg kigger lige på det og vender tilbage

Kommentar
Fra : Gazi

Dato : 11-12-05 00:43

Hej sabelfisk
Hils din smukke mor

Kommentar
Fra : Gazi

Dato : 11-12-05 23:14

Hej Sabelfisk
Hvis du finder en køber har jeg også et par terrarier jeg vil af med.

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 11-12-05 23:39

Geez... nu bliver jeg nød til at spørge jer hvordan de ser ud og hvad de koster... kender en del der kunne være interesseret plus at jeg ind imellem selv har kryb!

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 12-12-05 18:02

Jeg kune også være interesseret, har krybdyr, og er ude efter en slange, men mangler jo lige terrarie til en rimelig penge.

Kommentar
Fra : sabelfisk

Dato : 19-12-05 17:30

hej undskyld at jeg ikke har svaret endnu, men jeg har ikke kunne komme til terarierne og måle dem. Men det ene er et gammel skab der er lavet om, så det er ret stort, og har højt til loftet. Det andet er mindre, og har i tidernes morgen rummet en enkelt gekko. Der er godt nok plads til at have to, men den her var lidt sindssyg Jeg skriver lige så snart jeg har målene.

Kommentar
Fra : meggi

Dato : 27-12-06 17:43

Hej Sabelfisk

jeg kunne også godt være interesseret i at høre priser, kender også nogle som er på jagt efter terrarie.

mvh
Betina