/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
8"dæk til Monkey og Gorilla.
Fra : poul1erik
Vist : 883 gange
160 point
Dato : 09-12-05 20:04

Er der nogen,som kan fortælle mig,hvor man kan købe dæk og slanger i DK til Monkey samt Gorilla.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 09-12-05 23:26

Skriv selv hvor store de er
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : poul1erik

Dato : 10-12-05 07:39

Der er tale om 3.50-8 dæk.Jeg er klar over at dækkene kan købes i Sverige.Men jeg har ingen erfaring med internethandel i udlandet.Derfor foretrækker jeg handel i DK.
Med venlig hilsen.Poul Erik.

Kommentar
Fra : hamgeniet

Dato : 10-12-05 08:37

hej poulerik
jeg har en Honda Dax , jeg har købt dæk hos T.Hansen
de er godt nok lidt større i yderdiameter og brede , men Daxén kommer faktisk til at virke mere rå
mon ikke monkien eller gorillaen får samme effekt
nb prisen pr dæk er ca 220 dkr
mvh brian j

Kommentar
Fra : poul1erik

Dato : 10-12-05 10:42

Det er jeg klar over.Men det er 10 tommer.Min Gorilla kan køre hurtigere end jeg bryder mig om.Men tak for forslaget.
mvh Poul Erik

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 160 point
Dato : 10-12-05 14:32
Kommentar
Fra : poul1erik

Dato : 10-12-05 16:10

Palle Hansen.
Du har løst mit problem.TAK.
mvh Poul Erik.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-12-05 20:49

Men en hvilken som helst knallertforhandler, burde også kunne få dem hjem, men nok så lidt dyrere.
Du skal nok huske at spørge om det er kørestolsdæk, da de MÅSKE ikke har den samme slidbarhed.
Jeg ved at Trelleborg dæk laves til kørestole i den størrelse, da jeg har købt sådanne af http://www.lh-trading.dk/
Hvis du ikke har yderlige spørgsmål, skal du bare lukke denne tråd, ved at klikke på accepter ud for det svar du syntes kom nærmest.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : poul1erik

Dato : 11-12-05 08:10

Tak for svaret pallebhansen.