/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Gratis Virusprogram
Fra : amc
Vist : 8313 gange
100 point
Dato : 09-12-05 19:58

Jeg skal bruge et gratis Virusprogram...
Hvad er bedst???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-12-05 20:00
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-12-05 20:07

Den her er virkeligt god: http://www.avast.com/eng/programs.html

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 09-12-05 20:28

du skal bruge AVG
http://www.grisoft.com/doc/1

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 09-12-05 20:34

vi har 2 pc i huset har brugt avast home version, det foregår problemfrit, autoupdate vi har kun godt at sige om dette program vi bruger den på norsk så er det til at forstå indstillinger mv kør bare på med det
mvh
hans

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 110 point
Dato : 09-12-05 20:37

Her kan du se hvad den dygtige Arlet skriver: http://www.arlet.dk/virusscannere.htm

Kommentar
Fra : clou

Dato : 09-12-05 21:30

Hej amc

Prøv at tjekke denne side: www.spywarefri.dk og få nogle tips derfra.

Held og lykke

Clou

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-12-05 21:31

Avg er klart min favorit det er hurtigt overskueligt og opdaterer flerer gange i døgnet
Mvh sune

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 09-12-05 21:59

Jeg har prøvet både AVG og andre gratis programmer, men er endt med at bruge Awast det er gratis og så opdaterer det automatisk sig selv, du kan få det på www.awast.com
og når først du har installeret det skal du ikke mere tænke på virus, da programmet automatisk opdateres hver gang du går på nettet.
mvh
bjarnebr

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 10-12-05 00:22

Det gør AVG også - gratis og autoupdate - mailscanning af både ind- og udgående post uanset om man bruger Outlook Express eller Mozilla - jeg ved ikke med Outlook da jeg ikke bruger det på hjemmefronten....

Ingen vira her på de 3-4 forskellige PC'er med forskellige "windowser" med AVG ~ det er vist mest smag og behag om man vil ha' Avast eller AVG

mvh berpox

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 10-12-05 15:08

Jeg bruger både AVAST og AVG på forskellige pcer. og de fungerer lige perfekte begge 2. Der kan dog godt snige sig en virus ind i ny og næ, men det kan der nu for alle programmer, selv for Norton 2005 som jeg bruger på jobbet.
Så hvorfor betale for noget når det gratis er ligeså godt.

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 12-12-05 11:13

Tak for svaret BjarneD. Så køre jeg med avast på 2 pc'er det er helt ok...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-12-05 11:32

Avast er et godt program og det er AVG såmænd også, men jeg har ofte oplevet, at AVG har haft problemer med den automatiske opdatering hos uerfarne brugere, der så bare lader stå til og det er ikke så godt.
Jeg bruger Avast på min gamle bærbare og det fungere fint fordi Avast ikke er resourcekrævende som mange købeprogrammer.
Ellers kører jeg med Norman Internet Control via abb. hos TDC til 10 kr/md.

Det var vel egentlig Arlet der skulle have haft pointene.