/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Taget i røven??
Fra : epidedymittis
Vist : 651 gange
100 point
Dato : 09-12-05 17:59

Jeg tror jeg er blevet rendt om hjørner med.. Har bestilt et sæt af disse snydekort:
http://3d-playingcards.com/

Det er 3 måneder siden, jeg har intet hørt, og det er ikke til at finde en emailadresse på deres side.

Hva tror i?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-12-05 18:06

Du har fået dem men du kan bare ikke se dem!

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 110 point
Dato : 09-12-05 18:10

Der findes jo en del fupfirmaer på nettet om det er sådan et du har fået fat i ved jeg ikke, men den formular du har udfyldt er sendt til denne mailadresse som jeg fandt i deres kode.

wholesale@3d-playingcards.com

//bentjuul

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 09-12-05 18:24

Jeg prøver lige at skrive en mail til dem.

Jeg burde nok ikke ha' udleveret mine VISA-oplysninger til en side, uden nogen form for security-garanti, eller hvad det hedder. - Men det ka' man jo altid sige bagefter.. :)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-12-05 18:32

Hvis de ikke har trukket beløbet endnu - så se om du kan spærre dem for adgang til beløbet.

//bentjuul

Kommentar
Fra : marian_oxholm

Dato : 09-12-05 19:02

If you are not comfortable giving your credit card number over the Internet, we encourage you to give us a call:

1-808-330-8313 (within the 50 United States)

US Country Code + 808-330-8313 (outside the 50 States)
Der Må du jo kunne snakke med dem.

Kommentar
Fra : marian_oxholm

Dato : 09-12-05 19:02

Det stod på siden.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 09-12-05 19:49

Jeps. Har godt overvejet det.

Vil bare hellere emaile dem, end at hoppe i en potentiel telefonfælde.

Jeg venter et par dage, og ser om jeg får svar. - ellers prøver jeg telefonen!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-12-05 20:28

1-808-330-8313 giver ikke noget resultat ved søgning i den amerikanske telefonbog

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 09-12-05 20:33

Whitepages.com skriver:
"We're sorry. We did not find a listing for the phone number you entered.
The phone number "(808) 330-8313" is a Honolulu, HI based phone number and the registered carrier is Nextel Partners Operating Corp. However, due to number portability, some numbers have been transferred to a new service provider other than the registered carrier."

Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-12-05 20:33

Har ringet til numret og får kun en telefonsvarer der beder om at lægge bedkeden ind.
Reelt burde de være oppe nu på denne tid, så du må nok anse det for at være fup, så prøv at få spærret overførslen!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-12-05 20:36

Min bank siger man ikke kan stoppe en overførsel, jeg prøvede for et halvt år siden ???

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 09-12-05 21:51

Hej epidedymittis
Hvis der er trukket penge på dit kort, siger loven at du bare skal henvende dig til banken og fortælle dem at du aldrig har modtaget varen, så skal de tilbageføre pengene til din konto, og så er det bankens problem at få pengene retur fra "fupfirmaet".
mvh
bjarnebr

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-05 09:36

Hjemmesiden er hostet Dallas (Texas:USA) og er registreret hos :

Citat
OrgName: ThePlanet.com Internet Services, Inc.
OrgID: TPCM
Address: 1333 North Stemmons Freeway
Address: Suite 110
City: Dallas
StateProv: TX
PostalCode: 75207
Country: US

ReferralServer: rwhois://rwhois.theplanet.com:4321

NetRange: 67.18.0.0 - 67.19.255.255
CIDR: 67.18.0.0/15
NetName: NETBLK-THEPLANET-BLK-11
NetHandle: NET-67-18-0-0-1
Parent: NET-67-0-0-0-0
NetType: Direct Allocation
NameServer: NS1.THEPLANET.COM
NameServer: NS2.THEPLANET.COM
Comment:
RegDate: 2004-03-15
Updated: 2004-07-29

RTechHandle: PP46-ARIN
RTechName: Pathos, Peter
RTechPhone: +1-214-782-7800
RTechEmail: adimns@theplanet.com

OrgAbuseHandle: ABUSE271-ARIN
OrgAbuseName: Abuse
OrgAbusePhone: +1-214-782-7802
OrgAbuseEmail: abuse@theplanet.com

OrgNOCHandle: TECHN33-ARIN
OrgNOCName: Technical Support
OrgNOCPhone: +1-214-782-7800
OrgNOCEmail: admins@theplanet.com

OrgTechHandle: TECHN33-ARIN
OrgTechName: Technical Support
OrgTechPhone: +1-214-782-7800
OrgTechEmail: admins@theplanet.com

ARIN WHOIS database, last updated 2005-12-09 19:10
Enter ? for additional hints on searching ARIN's WHOIS database.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 10-12-05 09:51

Hvorfor alle disse mistanker og backtrace lines osv???
Jeg har kontaktet firmaet som siger at der er en dansker der har sendt en bestilling for nogen tid siden men som har skrevet sine oplysninger med nogle bogstaver deres mail ikke kunne forså... derfor er pakken ikke blevet sendt ud. De har skrevet tilbage til den registrerede emailadresse men har ikke fået svar.

Du skal skrive til dem med din adresse igen hvor du skriver ALLE dine oplysninger uden brug af æø eller å. Så skulle du modtage pakken indenfor et par uger eller 3

Jeg skal helt klart have et sæt selv

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 10-12-05 10:39

Desuden kan du købe disse kort mange andre steder.... prøv lige hér

http://www.williamsmagic.com/index.php?main_page=product_info&products_id=13816

Denne forretning ser nu ikke særlig "skummel" ud!

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 10-12-05 10:42
Kommentar
Fra : bvh

Dato : 10-12-05 12:51

Godt gået Tedd - jeg er ikke færdig med at grine endnu...

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 10-12-05 12:55

Mænd og computere!

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 10-12-05 13:06

" Ællååå thæræ!!!
Pliæse sånd mæ æ pæckøt åf mægi kårt
Thånks Frøm
Epidenymittis mæd røven"

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-12-05 16:33

For lige at vende tilbage ti epidedymittis problem, så har jeg efter at have ringet via IP'en til 1-808-330-8313, modtaget en mail fra dem, alene på det opkald, hvor jeg kun lyttede til telefonsvareren. De må have fundet min mailadresse igennem min IP-udbyder i USA, ved at søge på mit frikaldsnummer, som åbentbart er blevet nummer logget.
Så det må være nogle sultne banditter der fisker efter flere lette ofre.
Mailens indhold kan I se på http://home4.inet.tele.dk/slang/fup.html

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 11-12-05 19:11

De har svaret mig, og beklager at jeg ikke har modtaget hverken kort eller info.

De har tilsyneladende lukket biksen, og har aldrig trukket penge, eller tænkt sig at trække penge.

Man kan så undre sig over hvor mange der prøver at betale, - siden kører jo stadig..

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-12-05 19:18

Alletiders at du fik forbindelse med dem. Ha' en

//bentjuul

Kommentar
Fra : severino

Dato : 11-12-05 19:20

Hvis du ikke har fået trukket pengene, så til lykke med det!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 11-12-05 19:23

Da sagen er endt lykkelig er siden http://home4.inet.tele.dk/slang/fup.html blevet fjernet!