/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
"HJÆLP MIG" køb af lille knallert
Fra : vmax_jakobdrengen
Vist : 513 gange
50 point
Dato : 09-12-05 17:20

hey r der ikk nogen derude som har en lille knallert enten honda melody suzuki fz50 yamaha sting ller en yamaha passola som de gerne vil af med og den skal ikk være ret dyr skriv til mig ikk

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-12-05 17:40

Kig i din lokal-avis. Der er masser af billige knallerter til salg. Husk at når den skal være billig, kan det jo ikke nytte noget at du køber den i den anden ende af landet, for så skal du jo også betale transport af dyret.

Kommentar
Fra : vmax_jakobdrengen

Dato : 09-12-05 18:44

ja men har kigget i den b¨å avis og der er ikke nogle billige af den type knallert som jeg vil have

Kommentar
Fra : vmax_jakobdrengen

Dato : 09-12-05 18:45

b.l.å

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-12-05 20:55
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-12-05 21:31

Problemet med Den blå Avis og QXL er jo også, at knallerten måske findes i den modsatte ende af landet, og så kan den hurtigt blive for dyr. Det er derfor jeg foreslår den lokale avis. Og finder du så ikke lige præcis den rigtige model med det samme, kommer du nok over det. Det vigtigste er jo at du får "Hjul på" så du kan komme igennem hverdagen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-12-05 21:35

Jeg har en melody du kan købe for 2.500,- den skal have ny udstødning som medfølger og så mangler lygtehusparabolet.
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 09-12-05 22:02

Værsgo - så kører det for dig!!!

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=21856615

Kommentar
Fra : vmax_jakobdrengen

Dato : 09-12-05 22:04

narj ikk lige mig flash77

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 09-12-05 22:12
Kommentar
Fra : h_bmv

Dato : 09-12-05 22:55

dba.dk, sæt din beløbsgrænse og landsdel, tjek flere gange hver dag, vupti sån klarer man det. over ud! vh.

Kommentar
Fra : vmax_jakobdrengen

Dato : 10-12-05 15:12

nej ikk nogle pocketbikes kun de knallerter som jeg har sagt ovenfor