/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Tak for hjælpen emmesen
Fra : Fiona
Vist : 590 gange
500 point
Dato : 09-12-05 14:35

Tusind gange til at lowlevel formatere min harddisk
MvH Fiona

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-12-05 15:54

Selv tak.
Jeg må hellere fortælle om Fionas og mit arbejde med at rette hendes comp op pr. mail. Kandu gik ned midt i det hele.
Det var en lidt sej kamp som Fiona kæmpede sig til.

Ps. Det er nok med den første.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 510 point
Dato : 09-12-05 15:54

Selv tak.
Jeg må hellere fortælle om Fionas og mit arbejde med at rette hendes comp op pr. mail. Kandu gik ned midt i det hele.
Det var en lidt sej kamp som Fiona kæmpede sig til.

Ps. Det er nok med denne.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-12-05 16:26

Hej Fiona - Lad dig ikke forvirre. Eyvind og Emesen er samme person. Han synes blot at det er sjovt at forvirre folk. Men som du har opdaget, er han også meget dygtig til at hjælpe når der er behov for det.

Godt gået Eyvind.

Kommentar
Fra : Fiona

Dato : 09-12-05 16:53

Hej arne [hør] jeg ved godt Eyvind og emmesen er samme person,det har han ikke lagt skjul på
Hans hjælp har været meget mere værd end de sølle poient du er med han har fået
Jeg har lært meget ved at følge med i spørgsmålene her på Kandu,og har lagt mærke til at
emmesen (og mange andre) er dygtige og hjælpsomme.

MvH Fiona

Godkendelse af svar
Fra : Fiona

Dato : 09-12-05 16:54

Tak for svaret emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-12-05 18:49

Selv tak - men det er også en slagt sport, for mig og andre, at grave ned i et computerproblem.