/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Christiania i Kraks kort 2006?
Fra : Satellit
Vist : 674 gange
50 point
Dato : 09-12-05 13:13

Er der nogen der ved, om Christiania figurerer i det nye Kraks Kort for år 2006? I det gamle fra 2005 eksisterer Christiania nemlig ikke.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 09-12-05 13:58

Nøeh.... Christiania?

Hva' er det? ..det 'eksisterer' jo ikke 'officielt' ...under nuværende regering

</BEVARCHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-05 14:01

Ps. Det var Søren Pind (V) ..der som tidligere; Bygge- & Teknik- borgmester på Kbh.'s Rådhus, fik fjernet Christiania fra 'Verdenskortet'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 09-12-05 14:15

Vil det så sige, at der bare er en "mark" eller bar plet på Kraks kortet???

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 09-12-05 14:26

WWW.kra.dk
søg på
Person
navn = hansen
Vej =Bådsmandsstræde 43
postnr = 1407 København
klik på adressen så kan du se at det er markeret på samme måde som øvrige boligområder i byer.
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 09-12-05 14:27

Der er ikke markeringer af gader i området.. Christiania.
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 09-12-05 19:00

der skulle stå www.krak.dk
sorry
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-12-05 21:36

Er krak ikke snart yt !

http://www.dk.map24.com/ giver et fuldskærms (hvis man vil) verdenskort i 3d og 2d efter behov.
Hvis du opretter en profil, så har du bla. også en adressebog, som zoomer direkte ind i kortet.

fungere bare som det skal, og her er Christiania på lige fod med rådhuspladsen, begge er nævnt som bebygget område

Mvh. Jørgen

Godkendelse af svar
Fra : Satellit

Dato : 14-12-05 12:31

Tak for svaret molokyle.