/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Tekst og billeder søges.
Fra : sofus.dk
Vist : 657 gange
150 point
Dato : 09-12-05 13:03

Hej.
Mangler tekst og billeder af/om en sprængt mavesæk.
Nogen der har et godt link, eller andet.

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 10-12-05 00:38

Find dit kamera frem. Sæt timeren til.... tænd en stryger, og slug den. Voila. sprængt mavesæk

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 10-12-05 00:44

HÆ/HÆ
Ja sådan kan man da også gøre det.
Men ikke lige det jeg tænkte på.
Da jeg ikke tror på, at jeg får billedet at se, bagefter.
Men ellers er meningen god nok.
Savner billede/tekst af et mavesår, der er sprunget, og hvor alt maveindhold, er løbet ud i bughulen.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 10-12-05 23:50

Kan det virkelig passe, at der ikke er nogen på kandu, der kan hjælpe her.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 11-12-05 00:18

Prøv at spørge på hospitalet, jeg næsten sikker på at sådanne ting ikke bare lægges ud på Nettet. Det ville være temmelig uetisk efter min mening!

Mange hilsner fra

Clou

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 11-12-05 00:51

clou,,, kunne være det var en måde.
Men syntes bare, det er mærkeligt, man kan finde så meget andet ? hjerte operationer.
Men ikke noget om emnet, eller henvisninger til samme.
Der må da ligge noget tekst eller billeder, der beskriver emnet, dybtgående, da det drejer sig om sygdom.

Annuller spørgsmålet
Fra : sofus.dk