/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Overspille LP'er til CD'er
Fra : bne
Vist : 741 gange
100 point
Dato : 09-12-05 11:47

Hvilket program anbefaler i til overspilning af LP'er til CD'er ?
Jeg har ca. 100 gode LP'er, som jeg gerne vil have overspillet...... så programmet må gerne kunne klare at opdele den enkelte LP-side i enkelte numre.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 09-12-05 11:56

Jo det kan du godt du skal hente dette program først(det er gratis http://audacity.sourceforge.net/
Og så går du her ind,der står hvordan du skal gøre det og hvad du skal bruge http://www.jcvu.dk/it-medier/2Lyd-radio/Produkt/Lydmont age(Soel)/Lydmontage.htm

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 09-12-05 12:03

http://www.kandu.dk/dk/spg/8727

mon ikke svaret ligger her

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 09-12-05 13:50

Jeg har selv brugt et program der hedder Cool Edit 2000. Den er lidt kryptisk at komme i gang med, men når det så kører, kan den selv dele numrene til enkelt filer.

Kommentar
Fra : js2706

Dato : 11-12-05 23:26

Jeg bruger Audiograbber, som jeg hentede gratis på nettet. Det kan helt automatisk opdele (nummerere) titlerne fra en lp. Jeg synes selv, at det er nemt at bruge.

Kommentar
Fra : donnydk

Dato : 13-12-05 09:40

Jeg vil foreslå "music cleaning lap" det er et enkelt lille program. som jeg har gode erfaringer med

Godkendelse af svar
Fra : bne

Dato : 09-05-06 13:32

Genbrug er jo en god ting........
Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-05-06 16:19

haha jamen selvfølgelig er genbrug da ok