/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ingen lyd
Fra : Jonn87
Vist : 352 gange
50 point
Dato : 09-12-05 07:36

Godmorgen!!
Jeg har lige formateret min harddisk, der vil ikke komme lyd på min pc, det har ellers virket altid?? Har prøvet at sætte XP windows disk i for at reparere, men det hjælper ikke? Service pack 2 er installeret og ellers alle opdateringer iøvrigt. Er der en der ved hvad der kan være galt??

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-12-05 07:43

Du skal installere din lydkort's driver,den ligger på din bundkort's CD,eller du kan hente den på dit bundkort's hjemmeside.
Manse9933

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 09-12-05 07:59

Tak Manse..
Men hvordan kan jeg se mit bundkorts navn uden at åbne comp, kan ikke finde cd

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-12-05 08:05

Prøv at hente Everest Home edition>
PC>opsumering
http://www.softpedia.com/get/System/System-Info/Everest-Home-Edition.shtml

De stopper viderudviklingen af freeware versionen.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-12-05 08:06

klik på den blå tekst ud for dit lydkort

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-12-05 08:13

Eller endnu bedre klik på den blå tekst ud for dit bundkort's navn så du også kan få hentet de sidste nye bundkort's drivere Chipset/memory controller/ide o.s.v Drivere,alt efter hvilket bundkort du har:

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 09-12-05 09:04

fatter simpelthen ikke hvad du mener???? hvordan finder jeg mit bundkort??? Jeg mener du skriver klik på den blå tekst ud for mit bundkort's navn, men hvor finder jeg det???? er ikke så stiv i drivere!!

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 50 point
Dato : 09-12-05 09:12

når du har installeret Everest,så i mappe træet i venstre side af programmet går du til,klik på PC derefter klikker du på opsummering,der vil så komme (i højre side)informationer om alt din hardware,ud for disse hardware punkter (navnet på hardwaren)der klikker du på teksten og der vil fremkomme nogle link's til hardware producenterne Drivere/oplysninger.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-12-05 09:14

+ tegnet i mappetræet ud for PC og opsummering

Godkendelse af svar
Fra : Jonn87

Dato : 09-12-05 09:18

Tak for svaret Manse9933.