/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Lille knallert?
Fra : Coolio_Nic
Vist : 343 gange
50 point
Dato : 08-12-05 20:32

Jeg vil gerne købe en lille knallert men som stadig
skal ligne en knallert. gerne billig.? nogle der kender nogle modeller jeg
skal kigge efter?

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-12-05 20:37

Jeg har en Honda Melody, de laves vist ikke mere men kan sikkert skaffes brugt. Den er lille, min er rød og utrolig sød
Den er dog på pension nu, nu kører jeg Kymco, er stor vild dæwl.

Men Hondaen er i hvert fald lille, den har også små hjul, hvilket gør at man lige skal vænne sig lidt til den, især hvis man er vant til at cykle.

Men held og lykke med det.

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-12-05 22:01

Lille og fiks - for år tilbage ville det være en Monarch!

Kommentar
Fra : h_bmv

Dato : 12-01-06 20:46

Puch Maxi . Danmarks mest solgte i sin tid. Nye dele kan stadig købes. ... Tjek den ud ......