/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Den store vinder...
Fra : vaxen
Vist : 428 gange
3 point
Dato : 08-12-05 18:14

I dag har jeg angiveligt vundet en tur til Florida og et cruise i Caribien.....

To mystiske telefonopkald fra en venlig telefonsvarer.... Mærkeligt mærkeligt... Nogen, der har prøvet noget lignende???

Nej, jeg har selvfølgelig ikke opgivet mit kontonr., men jeg trykkede på 9 som den sagde jeg skulle (ved opkald nr.2 - første gang lagde jeg på med det samme ).
Herefter ringede den op til noget andet hurlumhej, hvor der aldrig blev svaret.

Jeg er spændt på at se min telefonregning i morgen....

Vaxen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-12-05 18:17

Vi har vundet flere rejser, plus millioner dollars på vores mailadresse.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-12-05 18:18

Jeg tror ikke du behøver være nervøs for tlf-regningen.

men det kunne du have været, såfremt du havde været naiv nok til at oplyse dine visakort oplysninger, for så havde du sikkert, som et par hundrede andre, fået hævet et beløb på din konto...Typisk mellem 6 og 15000.

Politi og dagspresse advarer ofte om det nummer der.

jeg er selv blevet ringet op af dem et par gange, men lagde bare røret på.

men politiet opfordrer til, at man anmelder de tilfælde man er udsat for.

mvh dova

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 08-12-05 18:19

Jow jow... Det har jeg også Teil... Men der er godt nok aldrig nogen, der har ringet på telefonen før....

Vaxen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-12-05 18:32

Jeg blev også ringet op for 3. gang for et par dage siden, jeg kunne ikke huske om man stadig skulle anmelde det, så jeg ringede lige til politiet, de sagde, at det ikke længere skulle anmeldes. Vi har også advaret vores "unger" om en
evt. opringning, bare så de ikke ryger i fælden, for det kan jo lyde dejligt med sådan en gevinst.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-12-05 19:46

Hele vejen hvor jeg bor skal til caribien til sommer.
Vi skal vist kun af med nogle tusinde $$$$$ lufthavnsskat.
Vi er mange der skal afsted, og glæden er stor på denne lille vej.
<naivsmiley>

Ps. Vi blev faktisk ringet op samme dag.

Pss. Vi ses der nede/ovre

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 08-12-05 20:33

Jeg har ikke tid - jeg skal til Afrika og hente mange millioner Dollars, som jeg angiveligt skulle have arvet.

Ved samme lejlighed henter jeg en lottogevinst eller tre, også af en anselig størrelse. Jow jow mor i jer bare.

Når jeg komme hjem med alle de penge kan jeg chartre et fly for mig selv og tage hele gaden med hvorhen de måtte ønske det. Brixtofte bliver det rene vand ved siden af Jow jow.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-12-05 20:52

Og jeg er blevet ringet op ikke mindre end 5 gange - og også gået glip af alle millionerne, idet jeg blot klasker røret på..

Plattenslagere

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-12-05 21:12

Jeg er beæret. Tænk de vil gerne have en kopi af mine
id papirer. Sikkert for at hænge i ramme på bedste plads.
At opnå så stor berømmelse er en ære.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-12-05 21:13

http://www.kandu.dk/dk/tip/11821

Fra juli måned

mvh dova

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 08-12-05 21:16

Der bliver et ganske fornøjeligt Kandu-møde i varmen - og alle de drinks med paraplyer i, vi skal nyde mens vi lader os varte op af mørklødede M/K'ere.... Jaaa, vi er heldige at vi blev valgt ud

Vaxen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-12-05 21:19

Jeg har fået mange nye venner som gerne vil placere
millioner på min konto.
Det er så hyggeligt at sludre med disse søde mennesker.

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 08-12-05 21:59

ØV, der er aldrig nogen der har ringet mit nummer op for at dele noget ud.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-12-05 22:45

Det er skam helt rigtigt.I sidste uge blev jeg ringet op to gange,
og begge gange havde jeg vundet 7 mill. dollars.
Det eneste den pæne mand ville have, var mit kontonr., og det gav jeg ham selvfølgelig så.
Han har nu sat alle pengene ind på mit kontonummer.
Og hvad kan man så lære af det allesammen, man skal ikke være så mistroisk,men stole på sine medmennesker.
Se nu f.eks. Teil, det varer heller ikke længe, så har han skam også mange penge på sin konto.
Nu betyder pengene i sig selv ikke så meget for mig, dem har jeg skam rigeligt af, men bare det at man kan stole på vildt fremmede mennesker, giver mig sådan en dejlig varm følelse, ih altså, jeg elsker alle mennesker, ah, der er lige.....
lad det nu være Hilsen
Keldd.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 1 point
Dato : 08-12-05 23:06

Det er jo jul!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-12-05 23:24

Ja, netop tedd, ingen grund til bekymring, prøv og vær lidt glad, det gælder alle,
jeg er bare bange for hvis vaxen får nogen penge, at hun så drikker hun dem allesammen op.
Hilsen
Keldd.....

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 09-12-05 01:02

Vi er også blevet ringet op flere gange. Første gang tog jeg den, og da jeg hørte hvad det var, kylede jeg bare røret på. Det blev min samlever meget skuffet over, for han ville gerne have hørt dem. Men de ringede igen kort tid efter, hvor det var ham, der tog røret. Men han hørte nu ikke på dem mange sekunder, før han også kylde røret på. Og som vi blev enige om, så fatter vi ikke, at noget hopper på den.

Keldd, hvor er du dog heldig. Hvis jeg ikke havde lagt på, så kunne jeg have været rig nu!!

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-12-05 15:31

Caribbean here we come.
Hvem husker sololie.

Godkendelse af svar
Fra : vaxen

Dato : 01-01-06 00:27

Tak for svaret tedd.