/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
overgangsalder
Fra : miio
Vist : 3509 gange
20 point
Dato : 09-11-02 08:57

Hej.

Er der nogen som kan anbefale et godt naturprodukt,når man er begyndt at få lidt problemer med overgangsalderen. Symptomerne er, svimmelhed, hovedpine, uro i kroppen,svedeture.

Hilsen Miio

Kommentar
Fra : senta

Dato : 09-11-02 10:25

Prøv denne adresse, her kan du få svar på dit spørgsmål.
http://www.netnaturdoktoren.dk/helsekost.htm

Accepteret svar
Fra : sacha

Modtaget 20 point
Dato : 16-11-02 23:02

Hej Miio
Et homøopatisk middel,der har hjulpet mange med lettere problemer i overgangsalderen er Kliron. Midlet er fabrikeret af firmaet Allergica, det kan fås hos Matas eller de kan skaffe det til dig.

Hilsen Sacha

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-11-02 17:59

>
> Er der nogen som kan anbefale et godt naturprodukt,når man er begyndt at
> få lidt problemer med overgangsalderen. Symptomerne er, svimmelhed,
> hovedpine, uro i kroppen,svedeture.
>
> Hilsen Miio
Jeg har brugt nogen natur piller der
hedder
Bidro, med godt resultat, det hjælper
helt sikkert på mine hedeture.
M.v.h. Dina.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-01-03 14:05

"miio" <miio.news@kandu.dk> wrote in
news:B33z9.9721$oC3.1096227@news010.worldonline.dk:

> Er der nogen som kan anbefale et godt naturprodukt,n†r man er
> begyndt at f† lidt problemer med overgangsalderen. Symptomerne er,
> svimmelhed, hovedpine, uro i kroppen,svedeture.

Te af salvie (ja, krydderurten); 2 spskf. pr. kop, trækker ti
minutter, en kop før sengetid tager svedeturene om natten.
Må gerne sødes.

--
Med venlig hilsen
arc@na

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-01-03 14:24

"arc@na" <My_em@il.is.invalid.com> wrote in
news:Xns92F98F498F126Myemilisinvalidcom@62.243.74.163:

> 2 spskf. pr. kop,

pr. kande, selvfølgelig - ellers bliver den for stærk...!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-01-03 20:19

En veninde af mig har drukket salviethe i store mængde og i flere
måneder, og var glad for virkningen. Men oplevede så, at
menstruationen pludselig kom tilbage!! ifølge hende selv, nok fordi
salvie er let østrogen-holdig. Så måske skal man gøre det med måde,
eller holde salvie-pauser ind i mellem??
Jeg har ikke hørt om andre med samme oplevelser, men jeg vil lige
nævne det for en ordens skyld....

med kærlig hilsen

Halina
www.hjertemusik.dk

"arc@na" <My_em@il.is.invalid.com> wrote in message news:<Xns92F9928D0394AMyemilisinvalidcom@62.243.74.163>...
> "arc@na" <My_em@il.is.invalid.com> wrote in
> news:Xns92F98F498F126Myemilisinvalidcom@62.243.74.163:
>
> > 2 spskf. pr. kop,
>
> pr. kande, selvfølgelig - ellers bliver den for stærk...!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-01-03 01:20

kom@hjertemusik.dk (Halina) wrote in
news:e275cd5f.0301041118.731f8efa@posting.google.com:

> En veninde af mig har drukket salviethe i store m‘ngde og i flere
> m†neder, og var glad for virkningen. Men oplevede s†, at
> menstruationen pludselig kom tilbage!! if›lge hende selv, nok fordi
> salvie er let ›strogen-holdig. S† m†ske skal man g›re det med m†de,

Det er en gammel overtro, at der er østrogener i salvie. Men hvis en
mere eller mindre kronisk urinvejsbetændelse lettes, fordi man gennem
en periode drikker salvie regelmæssigt, kan det måske sætte skub i
den naturlige balance.

Planter med østrogene hormoner er for eksempel yams-rødder, som man
faktisk lavede verdens første p-piller af -i Mexico.

> eller holde salvie-pauser ind i mellem??

Det er nok en god idé kun at drikke salvie-te i 14 dages perioder op
til den tid på måneden, og så holde pause resten af tiden. Og hvis
man kan undvære det, kan man jo altid eksperimentere med mynte og
kamille...

> Jeg har ikke h›rt om andre med samme oplevelser, men jeg vil lige
> n‘vne det for en ordens skyld....

Jamen vi snakkes ved en anden gang, måske?

--
Med venlig hilsen
arc@na

Kommentar
Fra : hyld

Dato : 12-04-03 11:13

Symptomerne som svimmelhed, hovedpine, uro i kroppen,svedeture, KAN også være tegn på en stofskiftesygdom, så jeg vil anbefale dig lige at få det tjekket.

Men ellers har jeg haft meget glæde af *Remifemin* som kan fås ved Matas.

Vh. Hyld

Kommentar
Fra : Baltzer13

Dato : 23-02-07 18:34

Hej med jer

jeg er ny her men kan varmt anbefale naturligt progesteron uden bivirkninger kan købes her i Danmark vil du vide hvor så send en mail klinik@baltzer.dk

Mvh
Børge