/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hvad har jeg ramt?
Fra : ice_boy
Vist : 1587 gange
100 point
Dato : 08-12-05 14:45

Hejsa.

Jeg har fundet mig en nye kæreste og vi havde så sex sammen for første gang i går.
Det var super godt, faktisk det bedste sex jeg nogensinde har fået.
Vi havde sex i godt 1½ time og jeg fik hende til at komme 5 gange, alle gangene var det ved at jeg kneppede hende, og altså ikke oralt, hvilket jeg aldrig har prøvet før med en anden pige.

3. gang hun kom var hun ved at besvimme sagde hun, hun virkede også helt væk....hun fortalte at når jeg gik helt dybt, så ramte jeg "et eller andet".
Ingen af os har den fjerneste ide om hvad det er jeg rammer, men der er ingen tvivl om at det får hende til at komme.
Den sidste orgasme hun fik, mærkede hun slet ikke komme, hun fik et total shock og rystede næsten, igen havde jeg kun gået dybt.

Så mit spørgsmål er om der er nogen der ved og kan forklarer hvad det er jeg rammer når jeg går helt dybt.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : melbit

Dato : 08-12-05 14:52

Selv hejsa............ Mit allerbedste bud er at du rammer hendes G-punkt!

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 08-12-05 15:12

Hej
Du har den rette kemi mellem to elskende

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 08-12-05 15:18

Du er nok så veludrustet at du har ramt "bunden"

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-12-05 15:39

Du har været heldig at ramme "plet"

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 08-12-05 16:12

Medmindre hun har glemt et eller andet i skeden, har du formodentligt ramt hendes G-punkt.

Det lyder godt nok voldsomt, at hun har været ved at besvime! - Men så længe hun trækker vejret, sker der ikke noget ved det!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 08-12-05 16:12

suk...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-12-05 16:18

Der er kommet flere gode forslag. Men du har ikke målt dybden på din kærestes Vulva og du fortæller heller ikke noget om længden og tykkelsen på din Penis. Hvis din Penis kun er lidt kortere end dybden på din kærestes Vulva, vil sådan noget kunne opleves når I er i speciel HOPLA.

Kvindens livmodermund ER meget følsom, men ikke altid. NÅR den er meget følsom, og man så når dybt nok til at spidsen berører den, så får hun denne dejlige fornemmelse.

Så mit svar er: Spidsen af din Penis har rørt hendes livmodermund. Denne er meget følsom, specielt når hun er i ægløsningsperioden. Hvis hun har været vant til mænd med for små pikke, har de aldrig ramt hendes livmodermund, men husk også at den IKKE altid er lige følsom.

DU og HUN er så heldige at I har mødt en SEX-partner der bare passer. Det er ikke så normalt. Så glæd jer over det og nyd det. Men husk: Det er kun SEX. Der skal meget mere til for at det bliver et langt og godt forhold. Hilsen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-12-05 16:43

Citat
Men du har ikke målt dybden på din kærestes Vulva

Nu er det ikke noget man normalt kan måle dybden på, da Vulva er den latinske betegnelse, på den del af den kvindelige anatomi, som i daglig tale kaldes Venusbjerg og altså sidder udenpå.

Så et lille kursus: Det hedder Vagina.....

Og ice_boy

G-punktet sidder ikke dybt (kun ca 2-3 cm indenfor)......hvis det i det hele taget sidder nogen steder, det er der stadig blandt "specialisterne " delte meninger om

Jeg tror snarere, at du måske er kommet til at trykke på de "ydre dele" sådan ca i området omkring clitoris, samtidig med "det dybtgående arbejde"

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-12-05 16:54

Anskaf en "kælekusse" http://www.side6.dk/articles/showarticle.asp?pageid=970

Bum bum...Måske er der andre her i tråden, der kan lære noget?! *G*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-12-05 16:58
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-12-05 17:12

Skulle dt have nogens interesse, så er her de latinske betegnelser for hele "svineriet" i kvindens underliv..

cavum uteri
ovarium
corpus uterus
tuba uterina
peritoneum
symfysen
vesica urinaria
urethra
labium major pudendi
vagina
diafraghma pelvis
anus (canalis analis)
rectum
ostium uteri
fossa douglassi
cervix uteri

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-12-05 17:24

cavum uteri : Livmoderhulen
ovarium : Æggestok
corpus uterus : Livmoderlegemet
tuba uterina : Æggeleder
peritoneum : Bughinden
symfysen : Leddet foran, midt i skambenet
vesica urinaria
urethra
labium major pudendi
vagina : Skede
diafraghma pelvis : Bækkenet
anus (canalis analis) : Endetarmsåbning
rectum : Endetarm
ostium uteri
fossa douglassi (Douglas' Lomme, det dybeste sted i bughulen
cervix uteri

VULVA fællesbetegnelse for venusbjerg og ydre kønslæber

Og her er så den danske oversættelse på de fleste af dem.....dem jeg lige kunne huske i hovedet

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-12-05 17:33

Nemmelig Dova!

Så kan man blot håbe, at denne lille anatomi-time gav lidt lærdom

Desuden vil jeg gerne have lov til at indskyde, at livmodermunden ALTID er følsom, så vær lige lidt varsom, hvis der skal "arbejdes" med den..

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 08-12-05 17:34

Kloge-åge!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-12-05 17:43

Sorry Dova. Forkert ord men rigtig mening. Jeg er stadig den der fortæller og hjælper. Ingen, hverken du eller Flødepigen svarer på spørgsmålet. Ha ha.

Og Creamy -> JA det er den der skal arbejdes med når man bruger en tissemand.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-12-05 17:58

Vi tager lige den danske oversættelse af dem Dova ikke kunne huske

urethra =urinrøret
vesica urinaria =urinblæren
ostium uteri =livmodermunding
cervix uteri=livmoderhals

Og lillearne -> jeg er bedøvende overfor hvem fan... der besvarer hvad. En ting er i hvert fald sikkert. Du taler som du har forstand til

Husk nu at skrive disse ting ned, så du fremstår lidt mere troværdig næste gang du udtaler dig om den kvindelige anatomi..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-12-05 18:04

Citat
JA det er den der skal arbejdes med når man bruger en tissemand.

Nej, ikke nødvendigvis arne, men du ved vel ikke bedre..

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 08-12-05 18:21

Er det ik lidt dobbelmoralskt, arne, at du siger til creamy og dova, at de ikke besvarer spørgsmålet?

Dét i sig selv er da heller ikke et decideret svar, hva?

Så skal du hellere oprette en tråd, specielt dedikeret til netop dét, men det koster jo point.....

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 08-12-05 20:44

Ha ha, ja der er mange meninger om tingene.
Arne, hvor har du den viden fra?
Jeg er selv ikke så dyb, og jeg siger dig..det gør edermame ondt hvis der bliver stødt til livmodermunden.

For at svare på spørgsmålet:

Jeg tror ikke du har ramt noget specielt fysisk...men, hun er hamrende vild med dig, du tænder hende heeelt vildt.
Det er nemlig sådan, at faktisk sidder 90% af kønsorganer ikke mellem benene, men mellem ørene

Så glæd dig over, at i tænder så godt på hinanden....og ikke mindst, lad være at undre dig nyyyyyyyyyyydddd det!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-12-05 22:16

epidedymittis -> At du overhovet ér i denne tråd, er jo helt forkert. Du siger jo HELLER intet om spørgsmålet. Og din bemærkning til mig om at oprette en tråd er dybt stupid. De point som du åbenbart går så meget op i, er af 2 forskellige slags. Hvis man som jeg er point-jæger, samler man på SUPER-point. Det er jo ikke de samme point man bruger til at stille spørgsmål med?????? De hedder Ledige point. Så hvis du ikke éngang har så meget forstand på Kandu's pointsystem at du kender forskel på disse 2 point-systemer, burde du lære at holde din mund.

mangorossa -> Hvor har jeg den viden fra??? Lad nu være med at gøre dig selv dummere end du ér. Du kender jo udemærket svaret!!! At DU føler berøringen som smerte, er jo på ingen måde ensbetydende med at alle andre kvinder har det på samme måde. Men det er jo tidligere set at Kanusserne helst ser at mænd IKKE udtaler sig om sex.

Mange Kandusser tror at blot fordi de HAR kvindelige kønsorganer, er de de eneste der ved noget om dem.
Det er bare sådan at de fleste heteroseksuelle kvinder KUN kender deres egen fisse og dennes fornemmelser. En mand der bare har haft mere end én elskerinde, ved altså ofte mere om fisser end de fleste kvinder.

P.S.: Kandusser er et kælenavn for kvindelige Kandu'er.

dova - Tak for rettelsen. Men så kan jeg også lige rette lidt på DIN viden. Der findes og tales ikke kun om ét G-punkt, men adskillige. Placeringen af disse er forskellig fra kvinde til kvinde. Nogle har ingen, andre har flere.

creamy -> Jeg talte om heteroseksualitet. Ved ikke hvilken seksualitet du taler om. Vil heller ikke gætte da det er spørgsmålet totalt uvedkommende.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-12-05 22:36

Herre du milde, hvor er du dog pinlig lillearne!

Du tror dig klogere, fordi du har haft mere end en "fisse" på dit "vedhæng" - og alligevel sidder du sq og taler om dybden på kvindens vulva ja godav do..
Citat
Så mit svar er: Spidsen af din Penis har rørt hendes livmodermund. Denne er meget følsom, SPECIELT NÅR HUN ER I ÆGLØSNINGSPERIODEN. Hvis hun har været vant til mænd med for små pikke, har de aldrig ramt hendes livmodermund, MEN HUSK OGSÅ AT DEN IKKE ALTID ER LIGE FØLSOM.

Dokumentation for det med stort tak! ..
Eller jeg påstår, at det er det rene vrøvl LOOOL ...Og her kan du sq komme udenom, at det ved jeg mere om end dig....KLOVN!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-12-05 22:39

Og hvad mener du egentlig med "mænd med for små pikke"

Hvornår er den for lille lillearne?! ..Er det hvis kvinden ikke besvimer?!

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 08-12-05 23:06

hmmm jeg har da fået kæresten op på samme stadie før besvimelse... og det er så uden at ha noget som helst oppe i hende..
og det kan være så slemt at jeg bare skal prikke til hende med en finger på armen og så skøjter hun helt op af væggen .. tror nok det hedder mental orgasme eller noget i den stil *G* men dejligt er det ...
det er det der giver en nydelse nok i bare at tilfredsstille en anden...

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 08-12-05 23:07

Åhh Arne, hvis du tror at vi kvinder ikke taler sammen om sex, tager du grueligt fejl
Vi har netop denne viden fordi vi som kvinder ikke er så bange for at tale om vores kønsorgener, følelsen i dem, følelsen af dem osv.
Mænd er jo generelt mere fokuseret på størrelsen, og så er det jo at det bliver lidt svært at tale om, ikke sandt? Og igen har mænd jo kun kvindens ord for, hvad de synes er godt og skidt.
Men, hør i andre tøser, kan i ikke hjælpe mig lidt?
Er det rart at få rørt livmoderhalsen?
Jeg vil da ikke sidde og påstå noget forkert!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-12-05 23:18

Citat
Mænd er jo generelt mere fokuseret på størrelsen, og så er det jo at det bliver lidt svært at tale om, ikke sandt?

Bingo! LOOL

Citat
Og igen har mænd jo kun kvindens ord for, hvad de synes er godt og skidt.

Fuld plade

Citat
Men, hør i andre tøser, kan i ikke hjælpe mig lidt?
Er det rart at få rørt livmoderhalsen?

Fandme ikke hvis den bliver banket ud gennem ryggen

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 08-12-05 23:18

D9N nemli, det var det jeg mente..tak for en levende beskrivelse.

kønsorgener= kønsorganer (tidligere indlæg)

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 08-12-05 23:20

Creamy, tak for det!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-12-05 23:24

Citat
og det kan være så slemt at jeg bare skal prikke til hende med en finger på armen og så skøjter hun helt op af væggen

Slemt?! ..Det er da ikke slemt, men derimod sex i verdensklasse

Citat
tror nok det hedder mental orgasme eller noget i den stil

Det tror jeg godt du kan regne med er rigtigt

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 08-12-05 23:40

SÅ, nu er det bevist

Så, nu er der ikke noget i kan skjule drenge *LOL*

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=305368

Ja ja, forskerne har store fødder..
-den holder ikke en meter!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 09-12-05 06:56

mangorossa 23.07 NEJ, og det kan i mildeste form udtrykkes med: MEGET ubehageligt. av.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 09-12-05 10:03

Nå arne...skal der flere til?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-12-05 15:30

Psykoarne....... selv om du angiveligt har høvlet mere end 500 kvinder fra et blindeinstitut igennem (hvis det var kvinder lool), så skal du, som jeg flere gange har fortalt dig, holde dig fra fremmedord du ikke kender betydningen af, bare for at virke overbevisende og smart.

VULVA ARNE LOOOOL Fjols

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 09-12-05 15:47

Klumme, drop det der.
Man skal passe på med at skyde med sten, ved du nok.

Smut til noget psykoterapi hvis du er så vred klumme, i stedet for at hælde alt dit gylde ud her..

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 09-12-05 17:39

"epidedymittis -> At du overhovet ér i denne tråd, er jo helt forkert. Du siger jo HELLER intet om spørgsmålet. Og din bemærkning til mig om at oprette en tråd er dybt stupid. De point som du åbenbart går så meget op i, er af 2 forskellige slags. Hvis man som jeg er point-jæger, samler man på SUPER-point. Det er jo ikke de samme point man bruger til at stille spørgsmål med?????? De hedder Ledige point. Så hvis du ikke éngang har så meget forstand på Kandu's pointsystem at du kender forskel på disse 2 point-systemer, burde du lære at holde din mund."

Den er fæjn, arne.

Pointsystem??? NØØØØJ!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-12-05 20:15

Jeg prøver lige en gang til... Mango, du bestemmer hverken nu eller på noget som helst andet tidspunkt hvorhenne jeg skriver hvad til hvem. Hvad er det i den besked der er så svær at fatte for dig.

BTW... det hedder gylle, jvf. fr.ordbogen

gylle -n (sydvesttysk Gülle ajle, mhty. gülle pøl, pyt) flydende gødning, blanding af ajle og gødning

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 09-12-05 21:29

ja ja, klumme jeg gider ikke diskutere med dig. Prøv nu at få dig et anstændigt liv i stedet. Du sigter for lavt.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-12-05 22:31

Lavt..... Jamen vulva sidder lavt LOOL Mango

Mit liv er ganske anstændigt, og det er jo dig der vil diskutere, ellers havde du vel holdt din mund - jeg går da ikke ud fra at du er dum - for jeg har jo forlængst har fortalt dig, at der ikke er noget at diskutere hvad mine indlæg angår.

Nu har du fattet det ik?? Ellers siger du lige til, så skal jeg prøve at gøre det endnu tydligere. Du fik den med gyllen ik..... mere så du ikke fortsat geråder i vildfarelse som vulva-arne.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 10-12-05 14:04

arne, du svarede aldrig?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-12-05 14:40

Blindeinstitut?! ....Ok, den er god Klumme*G*

Men ikke helt på højde med denne

Citat
Fra : Klumme Dato : 11-07-05 21:15

En vaginasubstitut kan ikke se LOOOOOOOL

Taget herfra: http://www.kandu.dk/dk/spg/70470

En rædi rædi sjov tråd

Kommentar
Fra : ice_boy

Dato : 12-12-05 11:15

Hvad sker der lige for diskusionen og alle de ligegyldige svar?

Vi har stadigvæk ikke rigtig fundet ud af hvad det er, men tror også lidt på at det måske er en G-punkts orgasme.
Vi har haft sex sammen en hel del gange nu, og det er det samme hver gang. Hun får de vildeste orgasmer, og mange af dem.
Troede sku hun var ved at klippe den over i går, så meget spændte hun da hun kom, hehe.

Hvis der stadigvæk er nogen der har noget de mener kan bruges, så skriv endelig.

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 13-12-05 01:16

Jeg sad og kikkede på to Frilands-grise som forsøgte at røvpule et lille uskyldigt får...
Og så kom jeg til at tænke på: Har du fået helt styr på dit sexliv?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 01-01-06 22:38

ice_boy,

Hvorfor nyder I det ikke bare, jeg tror da "bare" at I har det supergodt sammen fordi I er er forelskede og tænder på hinanden. Og så kan det jo være lige meget om grunden er den eller den anden.

Du beskriver jeres sexliv, som noget der skal forklares, hvis det er ren kemi kan det jo ikke forklares, det behøver det vel heller ikke???

Jeg tror Mango har ret, når hun skriver at "det sidder mellem ørerne".

Så lev livet og blæs på KanDu

Hils din kæreste - Ripley