/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Lada Samara elsystem...
Fra : IceCap
Vist : 432 gange
200 point
Dato : 09-11-02 01:06

Min Samara 1,5I fra '95 har nogle alvorlige probs med el systemet. Lige så snart det bliver fugtigt og koldt i vejret ophører kabineblæseren, sprinkleren og bagrudevisker/vaskeren med at virke. Jeg har for et par dage siden oversprøjtet sikringsboxen med WD-40 og det hjalp indtil næste dag......... Er der nogen her, der har haft samme prob og løst det på en fornuftig måde??? Jeg er træt af det gamle lort, men glad for at den trods alt starter! Lada er undervurderet og rykker ellers for vildt, hvis man har en 1500I......

Accepteret svar
Fra : buggyman

Modtaget 200 point
Dato : 11-11-02 17:32

Tag dine sikringer ud og rengør holderne med en stålbørste,da de helt sikker er irret. Rens også sikringerne eller endnu bedere skift dem ud med nogle nye.Du kan også prøve at klemme holderne lidt mere sammen så sikringerne sidder bedere fast.

Kommentar
Fra : michaels20

Dato : 04-08-05 22:27

Når du har renset sikringerne og holderne og sat dem i igen, giver du det hele en gang Prunto (fugtfortrænger)
Så begynder det ikke at irre foreløbig!!!