/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Gode råd ønskes!!!
Fra : jysch
Vist : 518 gange
100 point
Dato : 07-12-05 22:09

Hej!
Allerførst - undskyld er det ikke er den helt rigtige gruppe - men har lidt med det at gøre.

Jeg har 2 spørgsmål:

1. jeg søger en side hvor jeg kan se hvilke områder som er dækket af Adsl og gerne hvor stor hastighed det er muligt i området.

2. Lige nu bor jeg i et område hvor der er rimeligt langt til centralen, men har da en forbindelse på 1024/128. Jeg har Adsl ved TDC, fastnet ved Telia og mobil ved Sonofon selvhenter, men 1.februar skal jeg flytte og har i den forbindelse kikket lidt på Cybercity, de har både Adsl + fastnet.
Det var måske en god lejlighed til at tage det samme sted?

Gode råd i den forbindelse ønskes.

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 110 point
Dato : 07-12-05 23:01

Du kan som regel se på de respektive udbyderes sider om de tilbyder ADSL i et bestemt område.

Du kan se på Cybercity´s hjemmeside om de leverer ADSL (og telefoni) i det område du flytter til.
Inden vi flyttede på landet(lidt uden for Hvalsø)boede vi i Hillerød og havde Cybercity der med CC telefoni og det var godt, dog måtte man ringe op igen 1 ud af 10 gange af en eller anden årsag.

I dag er vi TDC kunder fordi CC ikke kunne få flyttet vores forbindelse i tilfredsstillende tempo.
Men det jeg godt kan lide ved TDC er at man som TDC kunde er forrest i køen, og med en serviceaftale er vi endnu længere fremme i rækken ved fejlrettelser.

Og husk, at TDC er på trappen med ADSL&Telefoni som CC.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 07-12-05 23:01

Cybercity har en spændende combi
telefon+ADSL til rimelige penge

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 07-12-05 23:39

en undskyldning der kan bringe dig væk fra tdc er en god undskyldning. Deres produkter er alt for usikre til privat brug!

Jeg har ikke prøvet cc's adsl+telefoni løsning, men deres adsl er habil

NB Grunden til at cybercity er lang tid om at flytte er at tdc konsekvent sylter konkurrenterne der har lejet sig ind på deres kobber.
Du kan på hvert enkelt selskabs hjemmeside se hvor de dækker - find eventuelt en af dine nye naboers telefonnummer og tast det ind som test på dækningen.

Godkendelse af svar
Fra : jysch

Dato : 13-12-05 14:27

Tak for svaret taliskoko.

Kommentar
Fra : Jeepson