/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
System32 fil mangler??
Fra : Jonn87
Vist : 398 gange
100 point
Dato : 07-12-05 16:19

Efter filen "WINLOGON.EXE" i min System32 mappe havde virus kom jeg til at slette den.. nu kan min computer ikke starte op! den genstarter når den begynder at læse windows ind og sådan bliver den ved! kan heller ikke komme i fejlsikret tilstand, der gør den det samme!

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 07-12-05 16:23

brug din windows-cd til at reparere med.
husk at lade maskinen boote på cd'en

og vælg så reparer - prøv dig lidt frem

du kan eventuelt pakke winlogon.exe ud selv fra cd'en - sig til hvis du skal have hjælp

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 07-12-05 16:32

Der ligger eventuelt en kopi her som du kan kopiere på plads.

\WINDOWS\ServicePackFiles\i386

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 07-12-05 19:07

nuber2>>

Når jeg så har boot'et cd'en op og kommer ind i "repair" menuen så ved jeg ikke rigtigt hvad jeg gør derfra:
C:\WINDOWS\

man skal vel skrive en eller anden kommando så den går igang med at repere???

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 07-12-05 21:16

nuber2>>
mappen "ServicePackFiles" findes slet ikke i windows mappen??

men på min anden computer gør den?!

Accepteret svar
Fra : nuber2

Modtaget 100 point
Dato : 08-12-05 02:36

du kan sagtans kopiere filen fra en pc til en anden, bare de har samme servicepack.
Hvis du tager den fra servicepackfilesmappen er du sikker på den ikke er låst af windows.
Kan du starte maskinen så meget op at du får en commandoprompt? ("dos")
så kan du flytte den på en diskette

Godkendelse af svar
Fra : Jonn87

Dato : 10-12-05 11:39

Tak for svaret nuber2.